Dragana Milošević unela pometnju na Farmi

Milena i Nemanja, čija romansa u poslednje vreme odoleva mnogim iskušenjima, šokirali u se kada su na vratima Farme ugledali Draganu Milošević...

Nemanja nije stigao ni da se oporavi od šoka što je njegova draga izabrana od novog gazde Mace da spava u štali sa potencijalnim rivalom Sajkom, a organizatori „Farme“ su odlučili da sa zavodljivom balerinom podgreju već uzavrelu atmosferu.
Tokom žurke situacija je bila prilično napeta, a sve je kulminiralo kada su tamburaši počeli da sviraju pesmu Ace Lukasa „Poljem se širi miris
tamjana, miriše cveće kao moja Dragana...“. Milena je u tom trenutku prišla Nemanji, pored koga je sedela Dragana, sela mu u krilo i naglas rekla: „Samo za Draganu“.
Nedugo zatim, „Romeo i Julija“ su se poverili jedno drugom da je ova zvrčka, u kojoj su se našli, najverovatnije potekla od Saše Popovića, pa su mu se u više navrata zahvalili za nezaboravnu žurku.
- Ne mogu da prihvatim Draganino licemerno ponašanje. Ne znam kako može prema meni da bude fina i da mi se smeška, a dobro zna kakve poruke mi je slala. Vređala me je najgorim mogućim psovkama, a sada glumi dobricu - rekla je Milena, dodajući da zna da će možda u očima javnosti ispasti kučka, ali da neće dozvoliti da je „Zadruga“ napravi ljubomornom.
- Nije trebalo da dođe. Posmatrao sam je dok je sedela sama i bilo mi je žao, jer bili smo dugo zajedno i dobro je poznajem. Ona će proklinjati dan kada je ušla na farmu. Pametna je ona devojka i siguran sam da je već postala svesna da je od sebe napravila veliku budalu. Milena, ne znaš koliko te volim. Mnogo mi je stalo do tebe, ali ovde to ne mogu da pokažem - rekao je Nemanja, koga je Topalko, koji se na žurci takođe pojavio kao specijalni gost, posavetovao da je će uskoro doći lepo vreme i da bi trebalo da je odvede iza sena.
(Novosti)

Коментари