Maca gazda Farme!

Milica Nastić, šesta izbačena farmerka, u oproštajnom pismu za novog gazdu imenovala je Dragana Marinkovića Macu.

Poznata manekenka, koja se nedavno okitila titulom najlepše devojke Beograda, smatra da će intrigantni voditelj i glumac uspeti da razdrma cimere i napravi šou
program ove nedelje.
I farmerima se dopao izbor ovonedeljnog „šerifa“, koga su u šali prozvali „srpski Berluskoni“. Miloš je istakao da se oseća odlično posle prestanka „mandata“, te da se raduje što više neće morati da tera farmere da izvršavaju zadatke. Folkeru se, ipak, osladila vlast, pa je u nedelju pokušao da Biljani održi predavanje o pečenju hleba. Plavokosa zvezda „Granda“, koja ceo dan provodi u kuhinji i čije kuvanje su farmeri ocenili čistom desetkom, nije dopustila Milošu da joj nameće svoje mišljenje, pa ga je kulturno „iskulirala“.
- Toliko vremena provodim pored šporeta da ga poznajem u dušu. Odlično baratam „ključem“, tako da nema potrebe ništa da mi objašnjavate - poručila mu je Bilja.
Izbačena farmerka Milica s velikim oduševljenjem je prihvatila povratak u civilizaciju. Nije joj teško pao poraz od Maje Odžaklijevske u „igrama bez granica“, jer, kako kaže, pranje sudova joj je došlo glave.
- Srećna sam što sam izašla, jer bih se, da sam ostala, sigurno posvađala sa dve osobe. Raka je divan, ali je previše razmažen. I Maja je divna, ali biti sa njom u kuhinji je agonija - rekla je Milica, koja smatra da između Maje i Firčija postoji nešto više od prijateljstva. - Dok smo Maja i ja bile u izolaciji, Firči je bezbroj puta izlazio napolje da opere zube, samo da bi je video. Zavoleli su se i to se vidi.

Коментари