Maja Odzaklijevska i Milica duelisti Farme

Farmeri su ove nedelje nedvosmisleno pokazali ko im je, ako ne potrebniji ono draži u "dvoboju" Maja Odžaklijevska ili Firči. Firči im je draži, a u duel su otišle Maja i Milica.

Nedelja za nama na Farmi će ostati upamćena kao druga nedelja zaredom u kojoj je Miloš Bojanić gazdovao, kao i po njegovim svađama sa Majom Odžaklijevskom koju je odabrao za slugu. Odbijala je zadatke, svađala se sa njim, a onda je to počelo da se odražava i na ostale "kolege" na imanju.
Redom su rešili da je kazne i omoguće joj da se oproba u sutrašnjem duelu.
Kralj je bio prvi. "Kada me neko udari u desni obraz ja okrenem i levi, i ovaj štapić dajem Maji", rekao je Dejan aludirajući na Firčijevu "mržnju" prema njemu.
Nemanja je kratko rekao "Biću fin kulturan - Firči ti si tolika seljačina da ja tebe ne bi pustio u spoljni svet! Zato ću ovaj štapić dati Maji". Isto su glasali Sajko, Milica, Vlada koji je rekao: " Maja mi je uputila jedan komentar - to me je uvredilo iako sam iskulirao" (našalila se da je pozvan na grupnjak), Mirjana, Biljana i Miloš Bojanić.
"Gospođa Beba je svojim ponašanjem pokazala ono što ja nisam očekivao od ozbiljne gospođe. Nijednog trenutka se nije potrudila da kao sluga pokaže volje za rad. Ustajala je u 11, 12, ignorisala sve što sam joj govorio, i s pravom dobija štapić.
Firči je glasove za odlazak u duel dobio od Zorice, Mace ("odvratni čoveče, kakav ti je ono tobogan") i Rake.
Maji će se u izolaciji pridružiti nova ukućanka Milica.
"Ja sam bila sjajna kao sluga i ukućanka kad su gazdovali Zorica i Raka. Miloša je uvredilo kada sam ga na ulasku na Farmu pitala kako se zove. To ne može da oprosti - ne može pametan sa manje pametnim...Hvala vam svima", rekla je Maja nakon što je pokupila skoro sve šibice sa stola.
"To je sramota! O vašoj veličini nećemo da pričamo!", kratko je odgovorio Gazda. (Mondo)

Коментари