Maju Odžaklijevsku i Firči sluge na Farmi

Gazda Miloš Bojanić za sluge ove nedelje odabrao "zaljubljenu" Maju Odžaklijevsku i Firčija

"Rešio sam da spojim lepo i korisno i za sluge izaberem one zaljubljene", rekao je Bojanić, nakon čega je svima bilo jasno da su ovonedeljne sluge Milena i Nemanja. Ipak, gazda zna i neke stvari koje ostali farmeri ne znaju...
"To nisu Milena i Nemanja, nisu čak ni Mirjana ni Vladimir za koje vidim da ima emocija, barem sa jedne strane...to su Maja Odžaklijevska i Firči", rekao je gazda, a onda i objasnio svoju odluku.
"Beba (Maja) je nedavno priznala da joj se dopada jedan od učesnika rijalitija, a svi mi vidimo da ona puno vremena provodi u radionici kod Firčija i da mu stalno priprema ručak...", pričao je Miloš, a onda ga je Maja prekinula rečima: "Ja nisam rekla ko mi se dopada i zamolila bih vas nešto - zovite me Maja, to Beba možete da govorite svojoj ženi, a mene oslovljavajte po imenu i onda ćemo moći da komuniciramo".
Varnice su sevale i kasnije kada je Maja Odžaklijevska prišla Zorici Brunclik i šapnula joj: "Da služim nekoga ko je 'ispod' mene...". "Ispod nas", kratko je dodala Zorica.

Коментари