Milica Nastić napustila „Farmu"

Posle samo dve nedelje provedene na „Farmi" manekenka Milica Nastić napustila je Pinkovo VIP gazdinstvo u Lisoviću i tako ostala bez mogućnosti da se bori za premiju od 100.000 evra

Dobivši najmanji broj glasova gledalaca Milica se u famoznom duelu našla sa pevačicom Majom Odžaklijevskom, koju su nominovali ukućani kao „najomraženijeg" sustanara ove nedelje.
Posle takmičenja u već čuvenoj areni, u kojoj su se ovog puta nominovani nadmetali u spretnosti, „vodeći" tri kuglice kroz lavirint, Odžaklijevska je overila „rezervaciju" za barem još jednu nedelju na „Farmi", sa osvojenih bezmalo 82 odsto glasova.
Međutim, prema prvim reakcijama mlade manekenke činilo se da joj nije nimalo žao zbog odlaska sa imanja, naprotiv...
- Želela sam da izađem, naijskrenije, i upravo sam se ovome nadala! Skupilo mi se sve i želela sam da se vratim pređašnjem životu, porodici i dečku - rekla je vidno uzbuđenja po dolasku u Pinkov studio u Šimanovcima.
- Malo mi je žao što publika nije imala priliku da me upozna u pravom svetlu, već ovako, kao izuzetno povučenu i ćutljivu osobu, ali bože moj, sve je ovo samo igra... - naglasila je, pomenuvši da bi se, da je ostala još koju nedelju, sigurno posvađala sa Rakom i Odžaklijevskom, zbog njihove „razmaženosti", odnosno, „neprekidnog popovanja", kako je konstatovala.
- Moji favoriti su Mirjana i Zorica i iskreno navijam za pobedu jedne od njih - dodala je na kraju, pridruživši se dečku, sestri i zetu, koji su je sačekali u studiju.

Коментари