Mina Kostić, Đus i Dragana Milošević novi Farmeri

Novi VIP seljaci su folk pevačica Mina Kostić, njen brat, reper Đus i balerina "Grand šoua" Dragana Milošević.

Plesačici će na Farmi najteže pasti to što nema kupatilo, a sa muškarcima misli da neće biti problema.
O bivšem dečku Nemanji ima samo lepe reči, a šta li o njoj misli Milena, saznaćemo već naredne nedelje.
"Želim da me ljudi što bolje upoznaju i da pokažem svoje kvalitete", a mama joj je rekla da "bude ono što jeste i što sme".
Ivan Ivanović Đus je drugi novi VIP seljak, a za sebe kaže da je "reper sa beogradskog asfalta i neguje lepotu sebe i svojih ortaka".
"Ništa mi tamo neće biti problem, sem što će mi nedostajati moji prijatelji i još neke zanimacije, ali to neće biti problem šta da se mora u 'tvorza'. Od mene publika može da očekuje - svašta i ništa."
U "borbu" za 100.000 evra će i folk pevačica Mina Kostić, koja je po profesiji frizerka jer je "morala da završi nekakvu školu".
"Imam oko za sve što je lepo, prefinjeno... Ljubav i seks na farmi su mi degutantni, ali ne volim kada neko sedi a drugi rade, biće gusto."

Коментари