Nemanja raskinuo sa Milenom Ćeranić!

Nemanja Stevanović raskinuo je sa Milenom Ćeranić jer je saznao da se poljubila sa voditeljem "Sitija".

O poljupcu između Milene i voditelja “Sitija” koji se dogodio pre tri ili četiri godine i koji je, kaže Vlada, trajao isto toliko sekundi, znali su svi na Farmi…svi osim Nemanje.

Producenti su u subotu popodne, van redovnog termina emitovanja emisije, uključili kamere u kući kako bi snimile obračun Nemanje, Milene i Vlade.

“Jeste, poljubili smo se, ali to je bilo davno, nema veze, ništa nije značilo…”, pokušavao je Vlada da umiri razbesnelog Nemanju, koji je ipak imao pitanje samo za Milenu.

“Kako ste se poljubili Milena? Jezikom?”

“Nismo se poljubili!”

“Zakuni se u brata da se niste poljubili?”

“Brata mi”, rekla je Milena, dok je Vlada u šoku stajao otvorenih usta gledajući u nju….

Nemanji je ovo bilo dovoljno da raskine...Sada je na Farmi sa dve bivše devojke...

"Brate mili", šta se gađaš!?

Što se tiče obračuna Rake i Đusa...Raka je, u šali, gađao Đusa zgužvanim papirom jer je pevao “Ja sam ulični hodač” dok se on dogovarao oko raspodele posla sa ostalima, a onda je reper pripretio da će Raki polomiti naočare…

“Šta se gađaš brate? Šta si se ućutao kao pi*ka!? Hoćeš da ti izgazim naočare? Alo, brate! Svađate se ko kokoške i svinje pet sati, još jednom me neko pipne prstom polomiću ga! Čuješ brate, aj’ gađaj me još jednom u glavu! Zgaziću te”.

“Mene niko nije gazio za 59 godina. Ako hoćeš izađi napolje pa da razgovaramo, rekao je Raka.

Kasnije je Đus “spustio loptu” i rekao: “Nismo na bejzbolu brate da se gađamo”.
“Nemoj da baljezgaš”, završio je Raka.

Iako je izgledalo da se ovogodišnja sezona Farme nije “proslavila” poput prošle kada je Maja Nikolić lupala štiklicama, Bebi Dol pevala magarcu, a Toma držao časove seksualnog vaspitanja, činjenica je da su producenti šoua dobro promislili koga pozivaju u Lisoviće.
(Mondo)

Коментари