Svađa Dragane i Milene na Farmi

Pošto su se Milena i Nemanja pomirili, odlučili su da se osvete pojedinim ukućanima. Za sluge su postavili bivšu Nemanjinu devojku Draganu čije ih prisustvo nervira i Macu za koga smatraju da je bio pokretač priče oko poljupca između Vlade i Milene.

Bura je nastala kada je Nemanja postavio Draganu za slugu
- Očekivala sam nominaciju zato što Nemanja ne može da podnese moj osmeh, pamet i lepotu, što njegova devojka nema - rekla je ukratko Dragana, koja je potom u igri istina i izazov upitala Milenu zbog čega joj ona smeta:
- Iskreno, ne nerviraš me! Iznervirala si me samo kada si se smejala kada sam plakala. Glumiš neko nevinašce - siktala je Milena, a Dragana je uz osmeh odgovorila:
- Nisam se smejala, ja se stalno osmehujem! I ne pravim se fina, ja jesam fina! I kažeš da nemate ništa protiv mene, a tvoj dečko me bira za slugu, kako objašnjavaš to? - upitala je prijatnim glasom „Grand“ balerina, ali Milena nije mogla da se odbrani već je u svom maniru uzviknula: „Dosta!“.
Neposredno pre izbora slugu, Mirjana je pitala Draganu zbog čega je došla na farmu.
- Ako Milena može da profitira od Nemanje, zašto onda ne bih mogla i ja. Spasila sam se što više nisam sa Nemanjom, i on nije smeo sebi da dozvoli da se tako ponaša pred kamerama - ukratko je rekla Dragana.
Inače, ona nije jedina koja misli da se Nemanja i Milena neprilično ponašaju na farmi. Tokom obilaska pijace, gazda Nemanja je bio šokiran komentarima gledalaca koje je tada sreo. Nije ni čudo što su gledaoci koje je Nemanja sreo neprijatno reagovali na njegovu pojavu s obzirom na to da su on i Milena do sada prikazali čitavu lepezu negativnih ljudskih osobina - ljubomoru, nekulturu i nevaspitanje - začinjene psovkama, a interesantno je i to kako im je od početka „Farme“ uvek neko drugi kriv za probleme u vezi.
(Izvor: Blic)

Коментари

Анониман каже…
Uvek sam za ljubav,al ovako kako su Nemanja i Milena svoju zapoceli,neverujem da ce dobro da se zavrsi.Jednom recju nemozes svoju srecu da gradis na tudjim suzama.Nevolim takve situacije,uvek sam za ono iskreno, prvo raskini pa onda kreni u novi zivot.Zato nemogu da glasam za njihovu ljubav jer se sigurno nece dobro zavrsiti.
Анониман каже…
Nemanja i Milena zasluzuju jedno drugo.Oboje su nevaspitani,bezskrupulozni i prosti.Ne znam kako je devojka kao Dragana mogla da bude u vezi sa ovim djilkosem. Uzas!!!!!!