Svi farmeri posvadjani

„RAT“ koji Nemanja i Milena već danima vode protiv Dragane nastavljen je i u sredu, ali je novost da su u ljubavnu aferu upleli i Dragana Marinkovića Macu...

Oni su čak prisluškivali razgovor između Mace i „grand balerine“, koji su otišli na konak u svoje odaje za sluge. Društvo im je pravio Firči, a Nemanja i Milena prišunjali su se štali i desetak minuta slušali o čemu je trojka pričala.
Naravno, tema razgovora bili su upravo oni. Maca se sprdao sa ljubavnom dramom „mladih grandovaca“, ofirajući Nemanjina pitanja „Da li te poljubio? Gde te poljubio? Šta si imala obučeno? A šta je imao on?“ Firči i Gaga su se smejali, a onda je Dragana prokomentarisala da joj je bilo užasno smešno kada je Nemanja pitao čemu se smeje te večeri kada su se svađali sa Vladom. Maca je
na to rekao: „Trebalo je da mu kažeš - Zato što si glup“. Trojka je nastavila sa abrovima, ni ne sluteći da ih baš akteri njihove priče slušaju spolja. Maca je u daljem razgovoru objasnio da je za njega Nemanjino ponašanje infantilno. Zatim je Firči konačno od Dragane „izvukao“ razlog raskida sa Nemanjom. Ovonedeljni gazda imanja je nju prevario sa Milenom. Posle ovog saznanja u štalu su ušli „Ćeranići“ i stavili im do znanja da su slušali ceo razgovor. Maca se ni malo nije potresao, a Dragana se i dalje smejala.
- Ti retardirana debilušo, vrati se kod mame i tate, ti fina devojčice, isfolirana osobo, pa ti umireš za Nemanjom, a on je moj - krenula je Milena u napad, ali joj ni Dragana nije ostala dužna: „Ti nikada nećeš dostići moj nivo i nikada nećeš imati moje kvalitete. Ja jesam fina, u pravu si potpuno“. Za to vreme Nemanja je razgovarao sa Macom, neverujući da neko može da bude toliko dvoličan. Maca je raspravu završio rečima „Previše ste smešni.“ (Novosti)

Коментари

Анониман каже…
Kako covek moze da se prevari u proceni. Navijala sam za ovu glupacu Milenu u Zvezdama Granda a i za Nemanju predhodne godine i delovali su mi kao pristojni ljudi ali totalno su me razuverili.Toliko prostakluka,nevaspitanja i infaltivnosti na jednom mestu......ne znam sta bih rekla. Samo mogu da kazem-SRAMOTA.Sramota za njih same a isto tako i za Grand.