Još jedna svađa Milene i Nemanje

Taman kada je delovalo da su se strasti smirile i da će se narod konačno odmoriti od prepucavanja ljubavnog para na farmi, Nemanja Stevanović ponovo je uspeo da se posvađa sa devojkom Milenom Ćeranić zbog toga što je pričala farmerima da je bila na nudističkoj plaži.

To joj je dečko naročito zamerio i uputio bezbroj grubih reči.
- Nisi mi rekla ni za nudističku plažu ni za Vladu, a posle si napravila problem sa Sajkom! Dokle ćeš više da praviš od mene kretena? Blamiraš me već tri meseca i uništavaš mi život i karijeru. Zaje*eš sve, onda kada vidiš šta si uradila, ništa ne uradiš da sve to ispraviš! Ti i ja nemamo više šta da pričamo! - rekao je Nemanja, dok je pevačica prvi put ćutala, ne pokušavajući da se odbrani ili pak izvinjava kao u prethodnim svađama.
- Kao cirkus smo... i to onaj najjeftiniji! Šta meni ovo treba u životu! Pokenjala si me dovoljno, nema dalje - nastavljao je Stevanović, dok je njegova devojka hladno objašnjavala da nema snage više da se brani.

- Ne mogu više da ti se pravdam, nemam više snage. Evo, ja sam za sve kriva, ti ništa nisi uradio. Davao si mi savete, a ja nisam slušala - odgovorila je Milena, dok je Nemanja bio u šoku jer prvi put nije čuo famoznu reč „izvini“.
Nakon nekoliko minuta ćutanja, Ćeranićeva je došla do zaključka kako će ubuduće da se ponaša.
- Ja ću od danas da se zaključam u sobu i da ne progovaram ni sa kim! Mislim da je to rešenje! - rekla je Milena, na šta je Stevanović ostao začuđen, jer je njeno razmišljanje shvatio kao provokaciju i optužbu.
- Sada si upravo rekla milionskom auditorijumu da sam ja ljubomoran i kriv za sve! E, Nemanja, šta si ti sebi dozvolio! - rekao je pevač.
Nakon sat vremena svađe, strasti su se primirile, a Nemanja je shvatio da mu je svađa u stvari prijala.
- Ionako mi je dosadno na farmi i ova svađa mi je baš prijala! - dodao je „Ćeranić“, dok se njegova draga smeškala. I posle teških reči i uvreda, legli su u gazdaričin krevet i počeli da se ljube.
Dokle će ovaj mir da potraje ostaje da se vidi, ali ono što je sigurno je da je gledaocima dojadila nerešena situacija između poznatog para.
(Alo!)

Коментари

Анониман каже…
Oboje su fuj,nema ništa više da se kaže u vezi njih.Ona kad progovori njanjavo,krešti, prenemaže se nja-nja-nja ma fuj žvalje bi joj razgulio,on će videti kad izađe sa farme ko su i šta su, i ko mu je devojka.