Lukas tuži Bojanića?!

Folk zvezda Aca Lukas tužiće Miloša Bojanića i tražiće 100.000 evra zbog uvrede časti i nanetog duševnog bola! Lukas se na ovaj korak odlučio pošto je Bojanić u rijalitiju „Farma" izjavio da je lično gledao kako se Aca drogirao u jednoj diskoteci u Pariz, pise "Press"

Ova skandalozna Miloševa izjava uvredila je Acu i uznemirila njegovu porodicu. On je posle konsultacija sa advokatima odlučio da ceo slučaj dobije epilog na sudu. Kako smo saznali od Lukasa, Miloš će morati da plati ogromnu odštetu, a sav novac koji bude dobio Lukas će pokloniti nekoj od ustanova za borbu protiv narkomanije.

- Istina je da ću tužiti dotičnu personu. Tužba je već spremna i biće predata sudu. Konačno je došlo vreme da pojedinci odgovaraju za nepromišljene izjave i iznete laži u javnosti. On će morati da dokaže da je video to što je izjavio, a ja odgovorno tvrdim da to nije istina! - kaže Lukas i dodaje:

- Ovo nije prvi put da me Bojanić proziva. Isto je učinio pre nekoliko godina i tada je dobio moj odgovor u medijima. Ovoga puta mi ne pada na pamet da se prepucavamo, već ćemo se lepo videti na sudu. Moja porodica i ja smo pretrpeli veliki duševni bol zbog njegovih neistina. Ovo ne radim zato što mi treba novac. Naprotiv, sve što dobijem na sudu, a tužen je za 10 miliona dinara, pokloniću nekoj od ustanova za borbu protiv narkomanije - kaže Lukas.
(Izvor: Press)

Коментари

Unknown каже…
Da, još jedan ljudski propalitet napada na čovjeka koji priča istinu, koju je i sam Lukas javno pričao. Pričao je javno na TV, da je išao u Švajcarsku najskuplju bolnicu da se liječi i da je platio nekoike desetine hiljada bivših dojče DM.
Sve ološ do ološa udara da ubije Miloša.
Анониман каже…
ZASTO LUKAS DA TUZI MILOSA KAD NIJE LAGAO NEKA SE LUKAS SJETI U KOJOJ DRZAVI (VANI) NIJE MOGAO DA PJEVA OD DROGE I HTJELI SU DA GA TUKU A STA CE RECI ONDA POJEDINE ZVEZDE GRANDA STA IH JE ON I SNEZANA DURISIC VREDALE ON NEBI IM AO NI ZA HLEB DA GA SVI TUZE BEDNO I JADNO