Mina Kostić i Gagi Đogani duelisti Farme

U subotu uveče, za opstanak na Farmi boriće se Mina Kostić, koja je dobila najviše štapića farmera i Gagi Đogani, koji je imao najmanje glasova publike.

Ognjen Amidžić se opet vratio u ulogu "supervizora" i doneo štapiće, kojih je sve manje i manje, a tenzija među VIP seljacima sve veća.

Gazdarica Milena je pohvalila farmere za prethodnu nedelju u kojoj je ona gazdovala imanjem u Lisovićima, jer su sve zadatke uspešno obavili.

Posle pohvalka, na red je došlo glasanje za dualistu. Na tapetu su bili Mina i Nemanja.

Maca je prvi koji je štapić dao Mini, isto je uradila i Zorica jer "se vidi da Mini nedostaje dete". Sajko je takođe štapić dao Mini - bolji je sa Nemanjom.

"Pošto se ovde sve i svašta obećava, ja sam nešto dogovorio sa Nemanjom", rekao je Firči aludirajući na Miloša Bojanića i štapić dao Mini.

Isto je uradila i Dragana, uz opravdanje da ona mnogo voli Minu, ali zna i koliko pevačici nedostaje porodica.

Miloš je ipak prekinuo niz, davši štapić Nemanji, a Maja je pokušala sa brojalicom, ali je "pik" pao na Minu.

Gagiju se nije svidelo što je Nemanja sam sebe imenovao za slugu, dok je Mina bila vredna, a i prirasla mu je srcu pa je svoj štapić dao "gospodinu Ćeraniću".

Raka je pojasnio da je štapić već dva puta davao Nemanji, a Mini jednom, "pa nije u redu da Nemanji da i treći put".

Milena svoj štapić dala Nemanji - čisto onako jer ništa ne odlučuje, Mina je prvi dualisa.

"Očekivala sam da ću ići u duel. Maca me razočarao što nije iskoristio priliku da mi kaže - izvini! Ja njegovu porodicu nisam nikada pominjala i to ne bih ni uradila, a mnogo sam ga gotivila", rekla je Mina.
(Mondo)

Коментари

Анониман каже…
Mina je toliko dosadna sa svojom pričom, kako je ona kulturna. iskrena,kako najviše radi kako je najlepša i svi ljubomorni na nju ...sve je to naučila od miloša kako se predstaviti kao žrtva pa da svet glasa za nju.Gagi je dobričak. Gagi zaslužuje da ostane do kraja. MINA NAPOLJE.