Mirjana Božović napustila Farmu, Bojanić i dalje i igri

Miloš Bojanić se i treći put iz arene vratio kao pobednik. Iako je Mirjana Božović bila bolja u duelu znanja, Miloš je dobio 59,18 odsto glasova publike.

Protekla nedelja na Farmi je bila krajnje uzbudljiva: Gagi je "ušao u istoriju" kao prvi gazda koji je imao portparola - Milenu, Miloš je uspeo da sve VIP seljake "okrene protiv sebe", umesto Ognjena "egzekutor" je bio prošlogodišnji finalista ovog rijalitija Nigor.

Iako je Miloš skoro cele nedelje farmere upozoravao na loše zdravstveno stanje i "pritisak koji skače", njegova supruga Branka ne brine.

"Nermam razloga, jer je on sada dobro i drago mi je što će ostati da i dalje sve nervira. Mene Firči nervira jer pravi klanove, pokreće svađe, trača..."

Branka kaže i da joj se telefon "usijao" od poziva podrške Milošu.

"Neprestano me zovu ljudi iz celog sveta i svi su uz mog muža. Volela bih da ostane do finala", rekla je gospođa Bojanić, a ako je suditi po dosadašnjim duelima Bojanić je na dobrom putu da bude, ako ne pobednik, onda finalista.

Međutim, ono što su najmanje želeli farmeri je Milošev ostanak, što se i videlo, nakon što je Nigor saopštio da Mirjana napušta seosko imanje u Lisovićima.

Veče pred duel, Miloš je uspeo da protiv sebe okrene i jedine "saveznice", Draganu i Minu izjavom da će se do kraja boriti i "zgaziti i prijatelje i neprijatelje".

Bojanić je ovo "u poverenju" rekao Dragani, koja je sve ispričali Mina zbog čega se ova uvredila i sazvala "porodični sastanak" - da se sve lepo raščisti.

Međutim, na sastanku Mina, a ni gazda Gagi nisu mogli da dođu do reči jer se Bojanić okomio na Zoricu Brunclik.

"Zbog nje sam to sve rekao - ona bi gazila preko mrtvih da dođe do cilja. Nemoj Zorice da ja krenem", rekao je Bojanić.

Zorica je opet iznela poznati stav: "Ja sam tebe na početku provalila i nemam o čemu sa tobom da razgovaram. Ne držiš se teme razgovora, samo vređaš."

A da je zaista odnos između dvoje folkera došao do tačke ključanjka, potvrdio je Bojanić koji je na pitanje koga bi izbacio sa Farme, "ko iz topa" rekao - Zoricu Brunclik.

Pored nje najviša ga nerviraju Firči i Raka.

"Sa Rakom sam na početku sklopio pakt o nenapadanju, kao što su to uradili Hitler i Staljin. Međutim, istorija se ponovila i ja sam napadnut, isto kao što je to uradio Hitler Staljinu."

Kakav će biti ishod "hladnog rata" Miloša i Rake tek ćemo da vidimo, jer je Bojanić sigurno još jednu nedelju VIP seljak. (Mondo)

Коментари