Mirjana i Miloš duelisti Farme

Farmeri su u duel poslali Miloša, a najmanje glasova publike dobila je Mirjana.

VIP seljake je ovog petka, umesto Ognjena Amidžića, posetila voditeljka Aleksandra Jeftanović koja je otvorila "porodični sastanak", a Gagi je kratko rekao da je nedelja njegovog gazdovanja bila odlična iako je "Miloš pokušavao da poremeti harmoniju".

I pre nego što je počelo deljenje štapića svi farmeri, sem Mine, su rekli da će glasati da Miloš ide u duel u nadi da će u subotu i ispasti.
"Moj odnos prema jednom od farmera se nije promenio još od treće nedelje i svoj stav neću do kraja da menjam. Mnogo toga sam ja, a i drugi rekli i zato ovaj štapić dajem Milošu", otvorila je Maja "sezonu davanja štapića Bojaniću".
Sajko i Firči su bez obrazlaganja uradili isto, Mina je ipak štapić dala Dragani, Milena i Nemanja -Milošu.
"Jako je negitavan i sve gore se ponaša što ne poriliči čoveku njegovih godina", rekla je Mirjana.

Đus je prvo "saopštio" da su se on i Dragana pomirli i da mu je drago što su opet kao pre, a Milošu je poželeo susret u subotu.
Raka je svoj štapić takođe dao Milošu, kao i Zorica koja ga je zamolila da ne pominje njenu porodicu "ni u dobru ni u zlu".

Maca je, po ko zna koji put, imao svoj 'dramski momenat', nakon čega je štapić dobacio Bojanuću.
"Pokušao je da me sabotira, ali mu to nije uspelo jer smo sve zadatke obavili", rekao je gazda Gagi.
"Ja sam do sada dovoljno rekao, bubica je bila uz mene, baterije pune. Nemam više šta da kažem. Sve što sam uradio i rekao je zabeleženo, a 'apartman' u izolaciji sam spremio. Ne trebam da se borim za opstanak, jer vi ni o čemu ne odlučujete već publika. Kada bi farmeri odlučivali, ovde bi bilo krvi do kolena", rekao je Bojanić.

Mirjana je rekla da joj nije žao što ide u duel, jer i nije očekivala da će ovoliko dugo ostati. (Mondo)

Коментари