PRESS: Saša Popović osuđujem ponašanje Nemanje i Milene!

Popularni voditelj Vlada Stanojević je u emisiji „Narod pita" najavio tužbu protiv „Grandovog" para zbog kleveta! On je potvrdio da se poljubio sa Milenom i da nije mogao da veruje kada se ona u brata zaklela da to nije tačno. Razočaranje nije skrivao ni direktor „Granda" Saša Popović.

- Ljudi moji, kako sam je mogao da znam kakvi su oni. Nemanja je uvek na nastupe dolazio na vreme, obraćao mi se sa vi! Nisam mogao ni da pretpostavim da će se tako ponašati. Osuđujem njihovo ponašanje i kada budu izašli sa „Farme", videćemo šta ćemo sa njima da radimo - besno je govorio Saša, i dodao:
- Savetovao sam im da budu pristojni, da svaki dan kada ustanu kažu „dobro jutro", pitaju šta treba da se radi... A oni su zaboravili na to, ko su i ko ih je stvorio. Zaboravili su čak i da pevaju.
B. RADULOVIĆ, Press

Коментари

Анониман каже…
mislim da Nemanja po prirodi nije takav,bar mi tako deluje.Razlog njegovog bahatog ponasanja je kafanski obrazovana devojka koja mu uopste ne prilici.Da bi se malo dokazao pred njom jer iako i nije toliko mlad,mislim da je neizivljen momak,e sad zaljubio se pa da bi ispao malo vise frajer,ponasa se tako.ZA NJEGOVO DOBRO,TREBA GA PODHITNO RASTAVITI OD ONE MALE KOJA ZASLUZUJE ISTO NEKOG KAFANSKI OBRAZOVANOG DECKA.
Анониман каже…
NEMANJA I MILENA SU POKAZALI KATASTROFALNO PONASANJE I OBRAZOVANJE JER ONI NEBIRAJU RECI UVREDE PREMA NIKOM A NAROCITO STARIJIM SASI BI NAJBOLJE BILO DA SE RESI BRUKE U GRANDU I NEKA IDU DA ZAVRSE JOS KOJI KAFANSKI FAKULTET A SVI ZNAMO STA SE PODRAZUMJEVA POD RECJU (KAFANSKI FAKULTET)oni su zalutali u grand