"Sastanak" farmera

Strasti oko poslednje svađi na Farmi koja je rezultirala Đusovim izbacivanjem i hitnim sazivanjem sednice RRA su se koliko-toliko smirile. Dovoljno da se izaberu sluge, i da produkcija opomene sve VIP farmere da psovke zamene argumentima

Najčešći komentari gledalaca rijaliti šou programa Farma nakon izbacivanja Ivana Ivanovića u noći između subote i nedelje, (emisiju gledalo skoro dva miliona gledalaca), bili su oni o "vulgarnosti" i "neprimerenom ponašanju" pojedinih učesnika, ali i "pravim krivcima" koji su doveli do poslednjeg incidenta kojeg je produkcija u pismu VIP "seljacima" opisala kao "fizičko i seksualno zlostavljanje".

"Farmeri, u toku noći na imanju je došlo do situacije koju ne smemo da tolerišemo. Na vaše međusobne pretnje i uvrede ne reagujemo, jer smo već mnogo puta napomenuli da je to stvar vaših međuljudskih odnosa, ali smo isto tako rekli da su svaki fizički kontakti strogo kažnjivi i apsolutno zabranjeni. Farmer Ivan je, pored brojnih verbalnih provokacija koje nisu kažnjive, fizički i seksualno zlostavljao farmera Miloša Bojanića, što se na Farmi kažnjava najstrožijom kaznom. Zbog toga što je Ivan večeras hvatao zadnjicu Miloša i stavljao prst na isto mesto, odlučili smo da ga kaznimo – napolje".

Nakon incidenta i izbacivanja, grupa gledalaca koja daje podršku Milošu Bojaniću je navodno planirala da krene na Farmu, a posledice svađe, kao i ranijeg "nedoličnog ponašanja", osetila je i ovonedeljna gazdarica Milena Ćeranić na pijaci. Nju je tokom "kupovine" čuvala policija, građani su joj dobacivali pogrdne reči, a na izlasku je jedna starija gospođa pokušala da je pljune.

Ipak, njihov "posao" i posao produkcije se nastavlja. Dok su se farmeri solidarisali sa Đusom, Maca je priznao da je konflikt bio obostran, ali i da..."Navodna žrtva laže! Beskrupulozno, bezobrazno, bezočno...laže!".

Njegovo mišljenje dele i ostali - "Da je Đus hteo da ga povredi, odvalio bi ga tiganjem po glavi", rekao je Nemanja.

Naravno, sve ove izjave su došle pošto su se strasti smirile. A neposredno nakon Đusovog izlaska...

Nakon ovakvog "sastanka" svi su bili složni - ne kaju se za svoje ponašanje prema Milošu, što zbog Đusa, što zbog njih samih. "To nije problem između Miloša i Đusa, već problem između Miloša i nas ostalih", rekao je Sajko.





Najčešće pitanje koje se postavlja na Farmi je "šta je dozvoljeno", odnosno "kako to da neko sme da psuje mrtvog oca ili majku bez ikakvih posledica". Ipak, pravila rijalitija ne dozvoljavaju samo fizički kontakt... Upravo jedan takav kontakt bi, prema rečima Maje Odžaklijevske, mogao da bude protumačen kao seksualno zlostavljanje.

"Želela bih da aršini budu jednaki ovde na Farmi - i ja sam doživela fizičko i seksualno zlostavljanje kad sam se vraćala iz bolnice. Bila sam nemoćna da reagujem i doživela sam nešto neprijatno...poljubac od Miloša. Ja to smatram perverzijom, i to u meni izaziva gađenje. Ako je aršin za diskvalifikaciju fizički kontakt, onda je to taj kontakt".

Kasnije je došlo vreme da se rijaliti nastavi izborom ovonedeljnih sluga. "Ja ne znam kako je predsedniku države, ali ja se osećam strašno loše sad kad moram da biram sluge", počela je Milena, ali ju je prekinuo Nemanja...

"Ja se prijavljujem, da vratim uslugu, a hoću i da od ovonedeljnog honorara da kupim skuter, jer želim da posle nedelje provedene u štali vidim kako sam lako zaradio pare", rekao je Nemanja.

Ženski sluga je Mina. "To rešenje je bilo najbezbolnije", pravdala se Milena. "Glupo mi je Maju, Dragana je bila sluga dva puta i dosta je...".

Ipak, nije bilo "dosta" - Produkcija, odnosno "Zadruga", poslala je pismo kojim opominje farmere da je "psovki bilo i previše".

"Farmeri, svi ste ušli kao poznate ličnosti i samim tim svaka vaša reč ima težinu i veliku medijsku pažnju. Postoji mnogo različitih načina da se iskaže nezadovoljstvo. U poslednjih nekoliko dana su izrečene najgore psovke i mi apelujemo, zbog gledalaca, da obratite pažnju na rečnik. Ne postoji starosna granica naših gledalaca - ovo gledaju i deca. I vi i mi činimo sve ovo zbog ljudi koji gledaju i ocenjuju sve što radite. Program se emituje nekoliko sati dnevno, a vi ste javne ličnosti, imate i vi decu. Apelujemo da psovke zamenite argumentima kako to priliči javnim ličnostima".

Šou se nastavlja, a pitanja da li u pravilima rijalitija postoji "nešto što se zove emotivna pošteda", "koji su aršini" i šta će na skorašnje događaje reći Republička radiodifuzna agencija, ostaju otvorena.
(Mondo)

Коментари