Sinovi Miloša Bojanića najavili tužbu protiv Djusa

Sinovi Miloša Bojanića, Mikica i Bane, najblaže rečeno besni su nakon svega što je Đus učinio njihovom ocu, tako da će podneti tužbu protiv repera - pise Kurir.

Oni neće čekati dalju reakciju producenata koji su izbacili Ivana Ivanovića sa imanja u Lisoviću, pošto je seksualno uznemiravao pevača, već će se sa njim obračunati na sudu!

- Čula sam se i sa Miloševim sinovima, Mikicom i Banetom. Poludeli su, baš kao i ja! Baš me sinoć zvao Bane iz Amerike. On nema odakle da prati Farmu, ali je čuo šta se desilo i vrlo je besan! Tužiće Đusa sigurno! I Miloš će ga tužiti čim izađe, ubeđena sam. Moramo da sačekamo njegov izlazak, ali tužba je izvesna! - rekla nam je Branka, supruga Miloša Bojanića, i dodala:

- Molim Boga samo da Miloš izađe živ i zdrav! Verujte mi, mnogo se bojim za njegov život. Svima im je krv udarila u oči, to je strašno!
(Kurir)

Коментари

Анониман каже…
Draga Branka, niko nije naterao niti Miloša tera da uđe i da bude i dalje na farmi. Ako se toloko brinete za njegovo zdravlje recite mu da izađe sa farme. A takođe mislim da bi svi farmeri trebali da tuže Miloša što ih vređa,ponižava spominje njihovu decu supruge, njihovu lićnu higijenu i šta sve ne. Sramota od njega, Vi dobro znate da nije on ničija žrtva on to sam traži.