Đus - zvanična izjava povodom optuzbi za seksualno zlostavljanje Bojanica

Ivan Ivanovic Juice je pristao da da kratku izjavu za Radivizija portal, a povodom dešavanja i diskvalifikacije sa "Farme".





"Pozdravio bih sve fanove koji na Radiviziji čuvaju moj integritet i suverenitet (smeh) i 93 fu krua. Pa ovako, ta situacija na farmi je očigledna ali eto možda sam ja malo pretrao sa nekim potezima. Šta da vam kažem, znači zadruga je odreagovala onako u momentu i sad je i teško videti šta se desilo, ono, mada, jasno se na snimku vidi da sam ja uhvatio prekrivač za dupe, ako mu je tu dupe, znači ja sam prekrivač uhvatio, nit sam dodirnuo Bojanića niti sam mu gurnuo prst u dupe, ali biti seksualni manijak i nije tako loše (smeh). Ali stvarno, užas za to osuđivanje, znači kao za taj nadimak i za tu tužbu kao, seksualno zlostavljanje. Ja to ne vidim tako jer prvi put kad sam ga uvatio za dupe, nije mu ništa smetalo, čak se i smeškao, a onda kad smo se malo posvađali, onda se poneo drugačije. Ali hoću da kažem da je i odlična stvar što sam ušao mesec dana nakon početka i izašao mesec dana pre kraja i hvala Pink televiziji i organizatorima što su mi uopšte omogućili priliku da učestvujem u tako velikoj predstavi koju ceo svet prati i jednostavno mi je i drago što sam izašao iz one ludnice, i tako... Hvala vam puno, pozdrav za Radiviziju i nadam se da ćemo ostati svi u kontaktu na prvom mestu preko moje muzike. Hvala."
(Radivizija)

* Ovde poslusajte AUDIO SNIMAK IZJAVE!

Коментари

Анониман каже…
ti si covece dno -dna ,i kada bi mi dete bilo nalik na tebe licno bi ga se odreko.Za takve kao ti ni u ludnici nema mesta!
Анониман каже…
samo bih pitala dusa bili on volio da neko radi njegovom ocu i kako bi reagovao (mozda bi se i tada smijao) ali ako ste usli radi igre onda ste se trebali igrati sa svima
Анониман каже…
Mislim da preterujete, pričate protiv Đusa negativno a nečete da pričate i pišete protiv Miloša, koji je takođe dno dna.Miloš vređa sve farmere izaziva i onda se hinjski povuće " i kao on ugrožen" On spominje i decu i supruge farmera i razne uvrede im upućuje, ma on je dno dna.
Анониман каже…
Daj molim te, Milos je stariji covek i svaka normalna osoba sa malo kulture ne bi se ponasla kao oni sto se ponasaju prema njemu. A koliko sam upucena Milos nikoga nije vredjao prvi, tek kada bi oni njega poceli da vredjaju sa pravom je uzvracao....
Анониман каже…
Ma nemoj, Miloš je najgora tračara na farmi. Baš upravo što je stariji treba da zna da to što on radi je dno dna.Osim toga nedaje mu za pravo to što je stariji da vređa ljude po poreklu,statusu,lićnoj higijeni inteligenciji,obrazovanju i šta sve ne.On da je obrazovan i školovan nebi se tako ponašao, vidi se da je kupio diplomu, ma fuj.