Milena Ćeranić ponovo na Farmi

Milena Ćeranić, devojka zbog koje se na farmi podigla najveća prašina, večeras će se zajedno sa Marijom Šerifović, Majom Odžaklijevskom i Gagijem vratiti na farmu kako bi podigla atmosferu u poslednjoj nedelji takmičenja.

Milena je ove nedelje bila mnogo tužna što se razdvojila od dečka Nemanje Stevanovića, a večeras će osmeh ozariti njeno lice.
MiIena kaže da se ne plaši da će biti izbačena iz „Granda“

- Jedva čekam da vidim face svih farmera kada se budem vratila. Žao mi je što tokom boravka nisam imala taktiku jer bismo Nemanja i ja pobedili, tako da je neću imati ni kada se vratim. Na farmi ću se sada ponašati potpuno prirodno i savetovaću Nemanju da se isto tako ponaša. Ulazim da Nemanji pružim podršku i jedva čekam da ga vidim.

Kada kažete da ćete se sada ponašati prirodno, da li to znači da se niste tako ponašali tokom takmičenja?
- Ne, samo nisam htela da moj temperament toliko dođe do izražaja. A sada mi je i krivo što nisam pokazala temperament do kraja. Shvatila sam da iskrenost mnogi posmatraju kao veliku manu. Sa svima sam bila iskrena i svima sam sve rekla u lice, a vidim da su mene dobro opleli iza leđa, a bili su super sa mnom. Nema veze, sve im je oprošteno.

Kako provodite dane bez Nemanje?
- Mnogo mi nedostaje. U civilizaciji vreme brzo prolazi, ali meni ovi dani bez njega baš i ne. Bilo mi je mnogo teško što smo se rastali, ali i drago zato što sam znala da se vraća, što on ne zna. Pustila sam suzu kada sam videla da plače, ali šta je tu je, nećemo se odvojiti za ceo život, već je u pitanju samo nedelju dana.

Da li mislite da vas je Nemanja žrtvovao zarad opstanka na farmi?
- On mene ne može da žrtvuje, niti bi me ikada žrtvovao. Ja sam htela da to tako bude, a kada hoću nešto, to i uradim. Neprijatno mi je bilo kada ga je Ognjen to pitao. Želela sam da izađem i sve sam uradila što sam htela i sada vidim da je to bio pametan potez. Izlazak sa farme dve nedelje pre kraja dovoljno govori o tome da mi pobeda nije bila bitna.

Šta vam je bilo bitno?
- Moj cilj je bio da ostvarim veću popularnost, i uspela sam u tome. Ne kajem se ni zbog čega. Na greškama se uči i kada je napravim želim i da je ispravim, i cenim sav svoj trud i napore koje uložim u ispravljanje. Život je velika borba.

Da li ste se susreli sa Vladom u spoljnom svetu?
- Nisam, niti imam nameru. Ako mu je nešto nejasno, neka mi se javi. Meni je ispod ponosa da mu se javljam.


Nemanja je rekao da ima okej mišljenje o Vladi, mislite li da će se to promeniti kada izađe sa farme?
- Mnogi su Nemanju pogrešno protumačili. Nemanja je dobra duša koja bez obzira na sve stvari posmatra na najbolji način. On misli da je Vlada dobar dečko i da ne bi pravio smicalice. Kada izađe, mislim da će deliti moje mišljenje.

Vlada je po izlasku ponovio da ste se poljubili, da li će se odigrati još neka svađa oko toga između vas i Nemanje?
- Neće Nemanju više ništa uzdrmati. To je gotova priča.

Mnogi vam prognoziraju raskid po završetku „Farme“.
- Niko ne može da shvati do kakvog pucanja emocija dolazi na farmi. Bilo ko da je bio na našem mestu ko zna kako bi se ponašao. Niko ne može ni da zamisli koliko je sve ovo očvrsnulo našu vezu.

Toliko da, možda, planirate venčanje?
- Sve u svoje vreme. Došla sam na estradu pre godinu i po dana, i želim time još malkice da se bavim. Polako…

Da li ste se susreli sa Nemanjinim roditeljima po izlasku sa farme. Pokretane su priče da vas oni ne vole i da priželjkuju vaš raskid?
- Znam da bi mnogi voleli da naprave haos od mog života i da je sve to tako, ali nije. Prijatno sam prihvaćena od strane Nemanjinih roditelja, među nama vlada poštovanje, sa moje strane još veće. Videli smo se za ovih nedelju dana bar četiri puta. Pa sa njima sam se videla više nego sa mojim roditeljima zato što oni žive u Beogradu. I moji i njegovi roditelji su prokomentarisali da nije trebalo da se toliko svađamo zato što je narod sve to pogrešno protumačio. U svakom slučaju nas podržavaju!

Da li ste razgovarali sa Sašom Popovićem o vašem angažmanu u „Grandu“?
- Ne, nisam pričala i nećemo pričati o tome dok se ne završi „Farma“. Nije još odlučio da li ćemo ostati u „Grandu“. Šta god da Saša bude odlučio, ispoštovaću njegovo mišljenje jer je on veliki profesionalac.

Kada ste izašli sa farme, Nemanja i Dragana su se posvađali.
- Nemam komentar na njihovu svađu, ali ne mogu da verujem da narod ne primećuje da nas je ona prva napala.

Kakvo je vaše mišljenje o Dragani?
- Divim joj se što je preko noći postala popularna, to niko ne bi smeo da joj ospori jer nisu svi rođeni pod srećnom zvezdom. To poštujem, ali čovek bi trebalo da bude dostojanstven. Trebalo je da prizna zbog čega su je poslali na farmu. Ne volim kada neko laže i kada je dvoličan. Zašto ona laže samu sebe? Najgore je kada se čovek stidi samoga sebe.

Mislite li da će se Nemanja i Dragana pomiriti?
- Sada, posle svega što je uradila, tvrdim da nema šanse!

Da li ćete razgovarati sa Draganom nakon „Farme“?
- Ukoliko ona bude mogla da nas pogleda u oči. Ponosno i dostojanstveno mogu da stanem ispred svih farmera, što ne mogu da tvrdim za ostale. Na farmi ima mnogo foliranata i lažova, i oni će se sami prepoznati u ovim mojim rečima.
(Blic)

Коментари

Анониман каже…
Koliko je platila baba Vangu kad je toliko sigurna u sebe?