Raka bez finala Farme!

I to se dogodilo! VIP seljaci u Lisovićima nisu ni slutili da će neko u ponedeljak uveče napustiti Farmu. Prvi presek glasova je napravljen posle 21 čas, a u finale neće Raka.

Najmanje glasova publike od osmoro finalista imao je Raka, a za nagradu od 100.000 evra ostaju da se bore Mina, Dragana, Zorica, Maca, Nemanja, Firči i Miloš.

Vidno iznenađeni Raka pokupio je osnovne stvari i nakon što se sa svima pozdravio uputio se ka slobodi, odnosno studiju gde ga čeka prvi intervju posle tri meseca potpune izolacije.

Za razliku od prvog serijala, kada je VIP seljacima bio dozvoljen jedan telefonski poziv nedeljno, ove godine farmeri nisu imali nikakav kontakt sa porodicom, prijateljima...

"Nisam razočaran što sam ispao i čudim se koliko sam ravnodušan. Moram da kažem i da nisam političar već mašinski inženjer, a politikom se bavim samo kada me za to izaberu", rekao je glavni matematičar Farme koji ipak nije izračunao da će on biti prvi finalista koji će napustiti rijaliti.

Raka kaže da o Bojaniću i dalje ima loše mišljenje.

"Mislim da se krajnje nekorektno ponaša i bavi se najmizernijim provokacijama da bi došao do cilja. Kod njega cilj opravdava sva sredstva! U svojih 50 godina ništa slično nisam sreo. U mladosti sam se bavio sportom i cilj mi je bio da lopta prođe kroz koš, a ne da igraču slomim nogu", rekao je Raka, ali ga je publika izviždala.

Njegov favorit za pobedu je Zorica Brunclik, a da li će ona u finale saznaćemo u sredu kada će biti napravljen drugi presek glasova.

Коментари