Topalko i Nigor: Ne dajte im pare

Gosti u studiju ove nedelje bili su "pobednici prošlog serijala" Topalko i Nigor.

"Nisam gledao kad krenu da se svađaju. To sam preskakao, nije mi zanimljivo", rekao je farmer koji je ostao upamćen po službi u štali, pesmici koja mu je spevana za krave Bilju i Ljilju, ali i po tome što se nikada nije svađao. Jednom se brecnuo što nije bilo hleba i to je otprilike to...



Dobitnici nagrada od sto, odnosno pedeset hiljada evra su izneli svoje mišljenje o ovogodišnjim finalistima, jednom posebno...Milošu Bojaniću.

"Ja nikome ne bih dao pare! Ne bih im dao nikakvu nagradu, jer je niko nije zaslužio", bio je iskren Igor Lazić. "Nisu bili uzor, na Farmi treba biti interesantan, duhovit, kreativan, pun čovečnosti...oni to nisu pokazali".

"Ne može nagrada da im važnija od onog ljudskog“, iskren je bio Top. „Ako su pare razlog za sve ovo, onda svaka im čast. Možda čak ovde nisu u pitanju ni pare, već titula, ono kao ’pobedio sam’ ", rekao je Topalko, a onda, u ne toliko reči i bez pominjanja imena folkera, rekao šta misli o Milošu Bojaniću.

"Farma je za mlade ljude, pevače, voditelje koji žele da se afirmišu, koji su na početku karijere kao što sam ja bio, ili za neke ’stare’ zvezde kojima znači taj honorar. Meni nije jasno kako neko ko priča da ima nekretnine, pet kuća i brod može da uđe. Koji je njegov motiv? Da te narod pljuje i da pogaziš 30 godina karijere, zbog čega? Ja da imam jednu kuću ja ne bih ušao", otkrio je Top svoje mišljenje.

Коментари