Mina Kostić i Đus u svadji?!

Bivši farmeri, pevačica Mina Kostić i njen brat, reper Ivan Ivanović Đus, po završetku „Farme" prekinuli su svaki kontakt

Đusu je očigledno zasmetalo sestrino druženje sa Milošem Bojanićem zbog kojeg je izbačen sa „Farme", kao i to što Mina nije stala na njegovu stranu kao većina farmera. Njih dvoje se po završetku ovog rijalitija uopšte nisu čuli, a kako stvari trenutno stoje, i neće.

- Đus i ja se uopšte nismo čuli. Kada sam izašla, nije me zvao niti sam ja njega zvala, a iskreno nisam imala ni vremena. Čudno je da otkada je izašao sa „Farme" nijednom nije okrenuo tetku, a moju majku Dudu - rekla je Mina.
S druge strane, kontroverzni reper nije želeo da previše komentariše svoj odnos sa Minom.
- Telefon je skup i nemam para da plaćam dopune i telefonske račune - kratak je bio Ivanović u izjavi za Press. On nije želeo da se izjašnjava da li je ponosan na sestrin uspeh, kao i da li će se u skorije vreme uopšte čuti sa njom.
(Press)

Коментари