Nemanja Stevanović: Bez čestitanja Dragani Milošević

Nemanja Stevanović na sve kritike, prozivke i negativne komentare koji su ga dočekali posle izlaska sa “Farme” ponavlja da su Milena Ćeranić i on samo branili svoju ljubav i kako priznaje nije mu lako.

- Svi mi dele nekakve savete. Kolege, prijatelji, drugari, roditelji… Znam da su dobronamerni, ali posle svega, želim da slušam samo sebe. Ničim nisam zaslužio da se nađem na stubu srama. Nikada mi u životu nije bilo teško kao sada - iskren je Nemanja.

Kada bi morao da bira između karijere i Milene, šta bi odlučio?
- Daleko bilo da moram da biram! Čim bi mi neko postavio uslov, ja bih ga automatski precrtao. Ne dozvoljavam nikome da se meša u moj ljubavni život. Nisu to činili ni moji roditelji, pa ne može ni ‘Grand’. Ne dozvoljavam i tačka! Moj izbor je Milena, ali neću prestati da se borim i za svoje parče hleba - kaže Nemanja za „Vesti“.

On nije čestitao bivšoj devojci Dragani Milošević na osvojenom trećem mestu i nagradi.
- Nisam, niti ću to učiniti. Nemam nameru da se srećem, niti da o bilo čemu pričam s njom. Neki mi zameraju što sam je na imanju, navodno, pljuvao. Ona je pljunula Milenu i mene, čim je prešla prag ‘Farme’, ali pljunula je i samu sebe - smatra Nemanja.
Izvor: Vesti

Коментари