Raka sumnja u regularnost

Raka Radović kaže da je posle javnog priznanja Saše Popovića da je imao uvid u Nemanjine glasove počeo da sumnja u regularnost čitavog takmičenja - pise "Alo!"

Naime, prvi čovek „Granda“ izjavio je u svojoj emisiji „da je poslao Draganu u šou jer je Nemanja bio pred ispadanjem“, što je izazvalo brojne polemike gledalaca, ali i ostalih učesnika.

- Znate i sami da se političke partije najviše bore oko uvida u glasanje. Niko od nas ne zna koliko je ljudi ukupno glasalo tokom ove „Farme“, niti to može sada iko da proveri. Kako je mogao Saša Popović da ima uvid u glasanje i da onda pošalje nekoga da podrži drugog učesnika. To već nije regularno! Tu postoji sukob interesa i ja imam pravo da sumnjam u regularnost - kaže Radović za „Alo!“.
- Otkad je Saša Popović to rekao na televiziji, više niko ne veruje da je glasanje bilo regularno. Vrlo sam dobar sa njim i čudi me da je tako nešto moglo da izađe iz njegovih usta - zaključuje Raka.
(Alo!)

Коментари

Анониман каже…
Postovani gosp.Rako !
Javljam se iz Zenice iz FBIH ,pomno sam pratila farmu i gledala sam navedenu emisiju "NAROD PITA" ,ali gosp.Popovic tako nesto nije izjavio samo tada vec i par emisija prije gdje je nekim "izbacenim" ukucanima govorio zasto su ispali te kako on vrlo dobro zna koliko su glasova imali u kojem trenutku i kako zna koliko i vi ostali imate glasova(Gagi je bio gost).
Bila sam zaprepastena ,jer mi nije bilo jasno kako organizatori ,a i licenca dozvoljava tako bjesomucno navijanje za Milosa i kritikovanje ostalih farmera ,jer to je direktan uticaj na javno mijenje.U zadnjoj emisiji cak su ga organizatori upozorili da ne daje svoje komentare kao da ne bi uticao na javno misljenje sto je bilo vec prekasno jer on je posao odradio.U isto vrijeme na Novoj tv Hrvatske bila je njihova farma i tamo su organizatori prijetili ucesnicima diskvalifikacijom zbog neprikladnog ophodjenja , tako da su i kod vas (da su htjeli)mogli da sprijece sve nemile dogadjaje koji se desavaju i koji ce se nazalost jos desavati.
Predlazem Vam da svi farmeri kolektivno podnesete tuzbu protiv "zadruge" jer je stvarno suludo da neko za koga oni tvrde da nema nikakve veze sa njima odredjuje i bira (Milos je izjavio da ga je na farmu poslao g.Popovic)ucesnike .Uzgred nemam nista protiv da Grand otkupi licencu i organizuje GRAND FARMU pa neka onda rade i biraju koga hoce,ali ovo nije uredu jer Vi niste isli na Grand farmu.
Izuzetno mi je zao svih Vas "ostalih farmera" jer izgleda da nasem narodu treba osnovne kulture pa im je mnogo bitnije ko je koliko psovao nego kakav je covjek i sta je pokazao i ucinio za sou.
Veliki pozdrav od Vanje iz Zenice !