Farmeri: Gde su pare?!

Učesnici druge „Farme", osim Miloša Bojanića, još nisu dobili svoje honorare i nagrade za učešće u tom rijalitiju, iako je ugovorom bilo predviđeno da novac bude uplaćen mesec dana po završetku takmičenja.

Pošto je dogovoreni rok istekao, glavni producent Predrag Pavlović Baki obećao je da će farmeri novac dobiti 9. avgusta, što takođe nije ispoštovano. Bivši VIP seljaci revoltirani su zbog kašnjenja.

- Poslednji dogovor sa producentom Bakijem je bio da nam se honorar isplati do 9. avgusta, ali otad se ni sa kim nisam čuo, a novac nije bio uplaćen. Odnedavno sam na odmoru, pa nisam proveravao žiro-račun, da nisu slučajno uplatili u međuvremenu. Nadam se da ćemo što pre dobiti novac - kaže za Press Ivan.

Maja Odžaklijevska ne želi da kaže da li je dobila honorar.

- Ja sam ugovorom obavezana da ćutim, tako da ne mogu da vam potvrdim da li sam ili nisam dobila honorar. Bilo bi i glupo da pričamo o tome jer možda neko dobije novac ranije, pa bi se ostali naljutili. Ne zamerite mi - rekla nam je Maja.

Zgodna „Grand" balerina Dragana Milošević kaže da se sa bivšom cimerkom Minom Kostić i bez honorara dobro provodi u kući Miloša Bojanića na Crnogorskom primorju.

- Nisam nikoga zvala za novac, ali sam čula da će nas iz produkcije kontaktirati po završetku godišnjih odmora. Bitno je da se dobro provodimo u Baošićima. Po ceo dan se kupamo, sunčamo i jurcamo za Mininom ćerkom Anastasijom - kaže balerina.

Za razliku od ostalih, pobednik serijala dobio je nagradu od 100.000 evra. Bojanić poručuje farmerima da budu strpljivi.

- Ja sam dobio nagradu. Nekad budu strpljivi, svi će biti ispoštovani - kaže Miloš.

Glavni producent Predrag Pavlović do zaključenja ovog broja Pressa nije odgovarao na naše pozive.
Izvor: Press

Коментари