Damama na Farmi trebaju vibratori!

Sani iz „Trik FX“, suprug farmerke Natalije, kaže za „Alo!“ da mu se čini da ženama na farmi fali seks i da bi produkcija trebalo da im pomogne u zadovoljenju te potrebe.

- Natalija nije ponela ni dildo, ni vibrator, ali, smatram da je možda i trebalo, baš kao i ostale žene na farmi, jer mi se čini da je tri meseca bez seksa previše. Mislim da kad žena ne vodi ljubav toliko dugo to malo utiče i na njenu psihu, što se na nekima od njih već vidi - kaže suprug učesnice „Farme“ i iznosi predlog za produkciju.

- Trebalo bi na farmi da odvoje jednu sobu, kao u zatvoru što postoji „ljubavna soba“ baš s tom namenom, da bi svaki farmer imao malo privatnosti - smatra naš sagovornik koji analizira odnos njegove supruge s Banetom.
- Iako je najviše komunicirao i poveravao se mojoj ženi, Bane je na vreme shvatio koliko daleko može da ide s njom, pa je zbog toga kasnije i prišao Katarini. On je simpatičan, ali i preterano samouveren, sigurno ima neki zadatak koji mu je zadat pre ulaska na farmu. Dan pre ulaska, Natalija mi je rekla da će da se poigrava i pravi šou jer to se traži, a ona dobro zna kakva su pravila šou biznisa. Ona stvara drugarski odnos s muškarcima i voli da se igra, ali meni to ne smeta - objašnjava naš sagovornik, kome smeta kada ga neko pita zašto je svoju suprugu pustio na farmu i ističe da nikada ne bi ušao i on s njom.

- Niti ja nju čuvam, niti ona mene, šta ima ko koga da pušta? Mada, priznajem da mi je neobično i veoma teško mi pada što smo prvi put u životu odvojeni na duže vreme. Nemam volje ni da idem po ručkovima na koje me zovu rodbina i prijatelji, spremam kuću, čuvam sina i voleo bih da je vidim, a opet, shvatam da smo oboje pristali na to.
Na pitanje zašto se Natalija rasplakala kad je Baki rekao da on „ko zna šta radi napolju“, odgovara:
- Ma znaju se dugo, ložio je, a ona se setila da je ja svako veče masiram, pa ju je uhvatila nostalgija i rasplakala se. Natalija ima samo dve slabe tačke - karijeru i mene. Mukotrpno je radila i ne dozvoljava da joj neko to blati, a mene voli i brani i moje interese - zaključuje naš sagovornik.
(Izvor: Alo!)

Коментари