Zlata i Bane sluge na Farmi, Tinin rodjendan

Gazda Peja je sportski prednost dao farmerima da koji žele da budu sluge da se jave. U vazduhu su bile samo dve ruke - Zlatina i Banetova.

Bane, koji je bio gazda protekle nedelje, kaže da se javio za slugu jer želi da pomogne u donošenju namirnica sa pijace, dok je Zlata imala sasvim drugi razlog:

"Moram da priznam da mi je malo postalo teško i ide mi se kući. Mislim da mi je ova avanturica na Farmi dovoljna. Došao mi je tako taj osećaj, a ceo dan sam zvoncala, zvoncala i odlučila. Biće kako mora, ali ja želim kući, nervozna sam mnogo postala", objasnila je Zlata.

Gazda Peja kaže da nije ništa mogao jer su ga lepo zamolili.

"Kada me Zlata nešto zamoli, to se zna - mora da bude tako", našalio se on na račun bivše mu drage.

VIP seljaci su dobili i novi zadatak - moraju da osmisle muzičku predstavu čija radnja je smeštena na početak 19. veka. Potrebno je da prikažu bar jedan mađioničarski trik, da osmisle muziku, koreografije, scenografiju, a glumci moraju da budu u narodnim nošnjama...

Baki je odmah imao ceo program, Ekrem je već bio pesimističan "jer opet neće sve uraditi kako treba", gazda je predložio da manekeni pevaju...



Ipak, uveče su pevali oni koji to najbolje znaju da rade jer je folkerka Tina slavila rođendan.

Коментари