Zlata Petrović hoće kući!

- Moram da priznam da mi je postalo teško na imanju. Ide mi se kući. Mislim da mi je ova avanturica na farmi bila dovoljna. Osećam da mi je vreme da izađem - rekla je Zlata Petrović.

- Već nekoliko dana samo zvocam i idem ukućanima na živce, a ne želim ni sa kim da se svađam, jer su mi svi dragi. Hoću da ostanemo u dobrim odnosima - rekla je Zlata, zamolivši ukućane da joj u subotu daju štapiće kako bi što pre ispala iz šoua.

Njen drugi bivši suprug kaže da nije želeo da se suprotstavi njenoj želji, jer ga je lepo zamolila.
- Kada me Zlata nešto zamoli, to se zna - mora da bude tako - našalio se na račun bivše ljube.
”Zadruga” je priredila farmerima urnebesnu žurku povodom rođendana Tine Ivanović, koja je, uz živu muziku i brdo hrane i pića, potrajala do ranih jutarnjih časova.

Коментари