Baki: Prekinuću svadbu Kaće i Baneta!

Nije tajna da se Bakiju dopada Katarina i da sve vreme pokušava da joj se približi. I dok ga Kaća ignoriše, Baki uvek smišlja nove načine da je ovoji.

Ovoga puta je rešio da prekine ovonedeljni zadatak – svadbu koja bi krajem nedelje trebalo da se odigra između Kaće i Baneta.Naime, u novoj igri na farmi Kaća i Bane su početkom nedelje postali mladenci, i sve se sprema za njihovo venčanje. Ovo se Bakiju, koji je izbaran za kuma, nimalo ne dopada.
- Odlučio sam da prekinem svadbu. Tako ću da joj pokažem da mi je stalo do nje i koliko sam odlepio za njom – poverio se Baki Nataliji koja ga je pomno slušala i savetovala.
Cela situacija Baki – Kaća – Bane najviše je uticala na Kaću koja se zbog svega toga prijavila za slugu.
- Smeta mi situacija u kući. Znam zbog čega se Baki napio pre neko veče i znam razlog za lošu komunikaciju između Baneta i Bakija i sve je to uticalo na mene da se prijavim za slugu – žalila se Kaća Evi.

Коментари