Bane i Čeda Čvorak duelisti Farme, Vendi i Zorana našle "zajednički jezik"

Farmeri bi da sa imanja izbace manekena Baneta, a publika Čedu Čvorka. Ekrem razmišlja da napusti imanje, a Vendi i Zorana su našle "zajednički jezik".

Bane je pre izbora duelista, morao da iskoristi priliku, jer je u toku "siguran lajv" i konačno naciji kaže koji pol njega privlači.
"Ja znam da volim žene, možda i više nego što bi trebalo i ne želim da se o tome više priča. Ta šala mi ne prija, nisam ranije komentariosao jer nemam problem sa gej populacijom", rekao je Bane.
Farmeri opet nisu uspeli da otkriju ko je na tajnom zadatku. Iako su mislili da je Vendi "agent 007" i da je njen zadatak bio podmetanje "Plejboja", to je ipak bila Sanja koja nije smela tokom cele nedelje da bilo šta radi u kuhinji.
Ona je u tome uspela "iako joj je bilo stvarno teško, a pomogla joj je i opekotina na ruci", pa je dobila imunitet u narednoj nedelji.
Nakon, kraće rasprave ko je pogodio da je Sanja imala zadatak, Čeda je otvorio sezonu deljenja štapića i svoj dao Jeleni "jer je Bane potrebniji na Farmi".
Jovana i Jasmina su ipak "glasale" za Baneta, dok je Bata posle podužeg hvalospeva na Jelenin račun štapić dao njoj!? Zlata je i Baneta i Jelenu mnogo zavolela, ali Baneta ipak malo više voli, Sanja je bila kratka i "stala na stranu žena", kao i Vendi.
Peja je "od samog početka podržavao Jelenu jer je ceni kao sestru", štapić je dao "bratu Banetu". Baki, iako se činilo da će štapić dati Jeleni jer je i ona njemu, ipak je dao Banetu, kao i Natalija jer je Bane džentlmen.
"Draga ženo i deco, evo me u Farmi se nalazim, dobro je nije loše i tako... Ovaj štapić ne mogu da dadnem Banetu, mi smo svaki dan zajedno, radimo", kao i uvek, Ekrem je uspeo da sve farmere nasmeje.
Čika Aca (kako ga Jelena zove) i Marijan su svoje štapiće dali Banetu, dok je Cobe, nakon što se uverio da Bane ima više štapića svoj dao Jeleni, kao i Katarina "jer je maneken potrebniji Farmi".
Tina se držala tradicije da štapić daje muškarcima, dok je Limen stao na mušku stranu jer je "Bane shvatio ko je on".
"Ne bi mi smetalo ni da si gej, ja sa tim nemam problem. Štapić ipak dajem tebi jer me je Jelena fascinirala time što je došla bosa sa pijace", rekla je Zorana. Gazdarica Eva je "stala na stranu slabijih" i štapić dala manekenu.
"Sve sam prošao i ostalo mi je još samo ovo. Nije problem, idem da i to vidim."
Bane bi mogao i da se vrati iz duela, jer njegov protivnik Čeda Čvorak kaže da neće uopšte učiti jer poštuje stav publike.

EVA PROTIV SVIH, ILI SVI PROTIV EVE?



Iako je Eva, kada je preuzela gazdovanje imanjem u Lisoviću, rekla da će ove nedelje sve biti kako treba, to je trajalo jedva jedan dan.
"Svi me miniraju. Dva klana su se spojila protiv mene, ne znam da li ste na Zoraninoj ili mojoj strani", rekla je Eva Aci i dodala da ni o čemu drugom ne brine sem o imanju.
Iako se trudi da svaki zadatak bude urađen kako teba, Proka je konstatovao da je sve urađeno polovično, a farmeri "zaboravljaju" da kokoškama, guskama i patka treba da daju vodu i hranu... Čak ni sveža jaja nisu pokupili...
Zbog toga što nisu izvršili sve zadatke Proka im je dao još i dopunski - da se ocedi vino, ali ne smeju sve da popiju, mora nešto i za pijacu da se sačuva, da bi razmena bila uspešna.

ZORANA I VENDI SLOŽNO - NEĆEMO VIŠE KOMUNICIRATI!
Nakon što je Vendi Zorani "sasula u brk" sve što misli o njoj, dve pevačice su se suočile i u zajeničkom intervjuu u kojem su bile saglasne samo u jednom - da od sada više neće uopšte razgovarati!
"Ovu igru, koju je ona započela, nemam nameru da nastavim i pre Farme je o meni svašta pričala po novinama", rekla je Zorana, ali je Vendi uzvratila: "Njen habitus je bio takav da mi da do znanja da perfidno nipodaštava moj ulazak. Što se tiče dotične osobe niko se o njoj nije bavio u spoljnom svetu".
Zorana je uzvratila da zna o "kakvom je mentalnom sklopu reč i da više ne želi da učestvuje", a i jasno joj je da je Vendi ušla samo da bi nju provocirala.
"Ona je osoba koja u meni ne pobuđuje ne samo zainteresovanost, već ništa čak ni da se bavim njenom frizurom, koju i nema. Ne znam nikoga ko je fan dotične perosne. Nikakva komunikacija između nas više neće moći da postoji", kategorična je bila Vendi.
"Drago mi je Veco što se u jednom slažemo. Ona ima pogan jezik", rekla je Zorana, nakon čega je Vendi napuistila intervju...
Ipak, u kući je svaka nastavila da "lobira" za svoj tabor.



Dok njih dve nastoje da farmerima objasne koja je u pravu, Ekrem, ukoliko uskoro ne dobije cigarete planira da napusti imanje.
(Mondo)

Коментари