Ekrem uhvatio Nataliju za grudi

Pre ulaska na Farmu pričao je kako će tamo biti glavni baja i da će sigurno privoleti neku takmičarku na seks, ali to su ostale samo prazne pretnje...

Sve dok mu u krevet nije uskočila pevačica. Iz zezanja. Ali on je to shvatio ozbiljno. Poput kobre, njegova ruka je završila na Natalijinim grudima. Uhvatio i ne pušta.
- Ovaj Ekrem nije mutav! Brate, sisa otišla - kikotala se ulovljena farmerka:
- Ekreme, Igbala će da te ubije, čoveče. Šta to radiš, crni Ekreme?! Sine, nastradala mi je desna dojka. Uhvatio me za sisu, kuku mene!
A njemu milina. Raskezio se od uva do uva.

Eva masturbira na Farmi
Farmerima je već postalo jasno da Eva Ras obožava da priča o seksu, ali niko nije ni slutio da ona masturbira kad je sama u kući za gazde! Sama se razotkrila Rističeviću dok su pili jutarnju kafu.
Marjan: Sad ću da idem da probudim sve ove što me gledaju noću dok masturbiram, pa spavaju do podne.
Eva: Meni je lako, jer sad spavam sama u kući, pa me niko ne vidi dok to radim.
Marjan je samo širom otvorio usta. Ni glasa nije pustio. Bledo ju je gledao dok je ona s uživanjem nastavila da pije kafu. Kao da ništa rekla nije.
(Izvor: Kurir)

Коментари