Supruga Marijana Rističevića: Moj muž nije šiljio, nego je mazio đoku!

Supruga političara Marijana Rističevića, Javorka, ne vidi ništa loše u tome što se njen muž igra sa svojim „vršnjakom“ pred kamerama, objavio je "Alo!"!

- Odmah ću vam reći da moj Marijan nije šiljio đoku, kako ste vi napisali, nego ga je mazio. Došlo čoveku, što da se ne igra malo. Reći ću i to da on to kod kuće ne radi, ali ne zato što je fin ili ne znam šta, već zato što, hvala bogu, ima zdravu ženu, pa je oslobođen toga - kroz smeh započinje priču Rističevićeva supruga, kojoj Marijanov odnos sa pevačicom Vendi ne smeta.
- Pratila sam njihovu prepisku pre ulaska na imanje. Seljaci vole nju, jer ona peva na našim vašarima, omiljena je. Išli smo Marijan i ja pod šatre kad je ona pevala i super je bilo. Ona je rekla jednu neistinu, a to je da kad ja idem sa mužem, on joj ne šalje piće, što nije tačno. I kad smo zajedno na vašaru, mi joj šaljemo. Mi se bavimo poljoprivredom i uvek kad su takve fešte u pitanju, idemo zajedno, pogledamo mašine, alate, sve što nam treba, onda sednemo i opustimo se u šatoru. Što da ne? Proizvođači smo crvenih paprika, pa što i da joj ne pošaljemo džakove, svima šaljemo. Svi se čude kako mirno posmatram sve to što se dešava, pa šta je tu loše? Ne bi valjalo da gleda i da se pipka sa nekim muškarcem tamo, a ovo sa devojkama je meni sasvim uredu. Pa pogledajte Sanijev primer. Mislim da nije u pravu. Svako od nas je pre rijalitija znao sa kim živi u kući i čude me sad neke izjave. Marijan se ponaša onako kako se i u kući ponašao, tako je slučaj i sa Natalijom. Ne verujem da je pre „Farme“ bila mirna ko bubica, a sad pred kamerama je tako slobodna - kaže Javorka i dodaje da čak i prijatelji političara navijaju da on nešto „povali“ na imanju!
- Kad gledamo prenos na televiziji, naši prijatelji navijaju i bodre ga da se „kresne“ na imanju: „To, predsedniče, idemo!“ Svi sedimo zajedno i komentarišemo. Ma ako i bude pao seks, znam da će to uraditi na diskretan način - priča Javorka, dodajući da je Marijanov otac prve večeri dosta strepeo.

- Kad su ušli na farmu, njegovi roditelji su do kasno u noć gledali prenos. Pošto je bilo 23 kreveta, a njih 24, njegov tata se sve vreme vrpoljio i tražio naočare. Ušla sam u sobu i pitala ga što ne spava, na šta mi je u šali odgovorio da mora da vidi sa kim će Marijan leći, jer ako bude prvo veče delio krevet sa Evom Ras, smejaće nam se celo selo. Nisam ja sumnjala u njega. Znam da voli velike grudi. Tina i Jelena su mi sad nekako u najužem krugu što se Marijana tiče, mada iz mog okruženja svi navijaju za Zlatu, da moj muž sa njom nešto uradi. Vala, ako mu je do toga, samo napred. Već sam rekla da je i imanje i kuća velika, tako da ima mesta, a i ja ću imati pomoć u kući - rekla nam je na samom kraju razgovora Marijanova šarmantna supruga.
(Izvor: Alo!)

Коментари