Bane Janković (ne)voli Kaću

Bane Janković poručio folkerki Katarini Živković da mu je glupo da je stalno juri i da ne želi da ispadne potrčko. Vendi proslavila rođendan

ROMANSA Katarine i Baneta, koja se rasplamsala na početku "Farme", upala je u krizu. Mlada folkerka ljuta je na manekena jer joj je rekao da je glupa i da preozbiljno gleda na to što spava pored Jelene i mazi se sa njom.

- Zalepila se za taj krevet kao da se rodila sa njim. Ne razumem u čemu je problem da se premesti i ustupi ga meni. Kada sam to rekla Banetu, poručio mi je da sam glupa. Ma, videće on ko je glup – žalila se Kaća Jasmini Ani.

Maneken je umalo rešio nesporazum, rekavši joj da je voli, ali je, opet, „uprskao“ stvar, dodajući da se samo šalio. Objasnio joj je da ne može uvek da bude uz nju, jer će ispasti da je papučar:

- Glupo mi je da te stalno jurim. Ispašću potrčko. Rušiš mi ugled. Nisi sela pored mene ceo dan. Još te volim. A ti mene – pitao je Bane, na šta mu je pevačica odrečno odgovorila.

– Eto, vidiš li kakav si? Dvoličan. Bolje bi bilo da budemo ortaci i da zajedno jurimo ženske. Ne daješ mi dovoljno prostora da budem toplija. Dođeš do mene, daš mi poljubac i odeš. Ne ide to tako. Ljuta sam - rekla je Kaća, koja se, ipak, brzo odljutila i otišla sa manekenom da se mazi u senu.

Na proslavi rođendana, Vendi je poželela da joj svi pevaju, kako bi se bar te večeri lepo proveli i zaboravili na kavge. Zorana je prva čestitala rođendan intrigantnoj starleti, koja joj od početka šoua zagorčava život, pesmom „Samo da mi ime ne zaboraviš“. Ekrem je za tu priliku obukao svečano odelo, a tokom proslave priznao je Vendi da je prva žena u koju se istinski zaljubio i da mu svaki dan, kada nju prvo ugleda ujutru, protekne u veselju.

Коментари

Анониман каже…
KAKO MOZE DA UOPSTE NEKO VOLI KACU KADA ZBOG NJENE CISTOCE TV.BAZDI A KADA OTVORI USTA TREBA VAM GRAMATICAR.BANE JE NIKO I NISTA I SLEPA SE KAO I KACA KOJE JE TOTALNI NEGATIVAC