BATA: Kaća seje usrane gaće po farmi!!!

Dok je zadruga rijaliti programa „Farma“ napravila zvrčku i organizovala lažno izbacivanje Vendi, ukućani najpoznatijeg imanja u Srbiji su se svađali do iznemoglosti, a najžučnije je bilo između Bate Zdravkovića i Katarine Živković, pise "Alo!".

Pevač je pored niza uvreda rekao Kaći da je krajnje neuredna devojka.
Bata: Žensko si, imaj malo dostojanstva, bre! Usrane gaće seješ svuda po farmi! Žensko si, a tako si aljkava i prljava! Krevet nisi namestila nikad, prljave maramice ostavljaš svuda, posteljina ti je sva od pudera!
Kaća: Nemoj da lažeš, bre! Nisu to moje gaće, a i da jesu, nisam loš čovek zbog usranih gaća.

Bata: Sve žene sa uspešnijom karijerom od tebe rade nešto po kući, a ti nećeš pepeljaru da skloniš, ostavljaš sve čaše za sobom! Ti si lenčuga!
Kaća: Lažeš! Možeš otac da mi budeš, a tako pričaš!
Bata: Sad oca pominješ? A nije te sramota da se žvalaviš ovde a da te otac gleda, to te nije sram?
Kaća: Pa šta ako se ljubim s dečkom koga volim? Je l‘ to nešto ružno?
Bata: Voliš? Bravo! Kad si pre uspela da ga zavoliš za deset dana? To sve govori o tebi.
Kaća: Ma šta je to tebe briga, bre? Ućuti!
Bata: Nemoj ti, mala, mene da ućutkuješ! Bolje ti je da ćutiš da ne bih rekao sve što znam o tebi, imam dosta materijala!
Kaća: Sram te bilo godina!
Bata: Ma bre, ako te mama i tata nisu vaspitali, neću ni ja sada!
Nakon ove rasprave usledila je još jedna, doduše manje bučna, između Bate i Jasmine Ane jer je demonstrativno stala u zaštitu svoje farmerske ćerke.
- Prekini da je vređaš! Ona je dete, a ti pričaš o nekim usranim gaćama - umešala se književnica, što je dodatno iznerviralo Zdravkovića.
- Koga, bre, ti braniš? Kada je ona u pitanju, ja imam mnogo niže udarce. Za nju imam dosta toga da kažem, ako me natera čuće pet miliona ljudi! Nemoj da si mi se više obratila? ‚Oćeš jednu čašicu rakijice da se smiriš malo, a? - pogađao je Bata tamo gde Jasminu najviše boli.
- Dvoličan si, bre, sram te bilo. Da nije Jovana tvoja devojka možda?- branila se književnica, da bi posle rekla da je sve to bilo u afektu i da nije tako mislila.

Podsećanja radi, Verica Živković je pre nekoliko dana za naš list rekla da je njena ćerka ta koja baca gaće posle korišćenja.
- Naravno da sam joj nakupovala 100 pari gaća! Što bi ih prala i mučila se tamo kad može posle korišćenja samo da ih baci. Neki veš jeste bio pamučan, firmiran, ali sam išla i kod braće Kineza po neke modele. Uzela sam neke gaćice u zdravstvenom centru gde radim - rekla je tada majka popularne farmerke.
(Izvor: Alo!)

Коментари