Ko je Jelenu vređao na pijaci?

Ona tvrdi da su to bili Zoranini i Pejini fanovi koje je nazvala huliganima, dok njih dvoje tvrde da su ti ljudi samo revoltirani njenim ponašanjem. Boki Marjana "prekrstio" u gospodina majmuna.

"Bila sam glavna žrtva na pijaci, ali ne želim da od sebe pravim žrtvu(!?)", otvorila je gazdarica sastanak povodom uvreda koje su izrečene na njen račun na pijaci...

Manekenka kaže da je odmah po dolasku videla da to nisu meštani Lisovića već da se pojavilo 30 do 40 ljudi "sa strane" koji su tu bili da bi nju omalovažili.

"Ja ću njih nazvati huligani. Polovina je bila kršnih momaka, što se odmah videlo da su Zoranini štićenici jer je ona potpredsednica Rvačkog kluba 'Partizan'. Situacija je bila previše burna i organizovana. Tu sliku koju ste vas dvoje poslali je suprostnost onome kako se vi predstavljate ovde."

A onda je rekla i da su sve uvrede Peja i Zorana dobrili i, kako ona kaže, huliganima delili kolače, na šta su njih dvoje burno reagovali, ali im je ona zabranila da bilo šta kažu jer je ona gazdarica!



Nakon što je završila detaljno podnošenje izveštaja, reč je dala Zorani.

"Draga devojko ja sam već 22 godine u javnom životu i ne mogu da se pretvaram ko sam i šta sam. Ja za svojih 45 godina nisam čula toliko pogrdnih reči koliko za dva meseca u ovoj kući, a ja ni jednu nisam rekla. Što se tiče dešavanja na pijaci, ja za to zaista ništa ne znam i ne podržavam uvrede, kletve..."

Međutim gazdarica je i dalje tvrdila da su je verbalno napali Zoranini fanovi koje pevačica lično poznaje.

"To nije tačno! Da li je iko reagovao na sve ono ružno izgovoreno meni? Niko! Ja ću najverovatnije u arenu, a prepustiću narodu da odluči sve. Sada me izvinite, nije mi dobro, moram da idem leći."

Međutim, Jelena je Zorani odbrusila da je nekulturna...

Peja je pokušao da "izgladi stvar" i za pretpljeni bol Jeleni u ime svih ljudi na pijaci uputio izvinjenje, ali je rekao da će sa njom od sada razgovarati samo kada bude morao.



Međutim, "najglasniji od svih" - Baki je na Jelenu izjavu da je jako vaspitana i ne može da se spušta na njegov primitivni nivo reagovao kao i svaki put - galamom, ali se sada ipak sudržavao od ružnih reči.

"Ma ti si meni psovala porodicu, gusko jedna! Govorimo istim uličarskim rečnikom, a ovde prosipaš finoću", urlao je Baki.

Коментари