Marjan: Ekrem bi nas sve pobio!

Nakon što ga je Gospoda izvređao, političar zaključio da Jevrić nije bezopasan kao što izgleda

Na Farmi se raspiruju nacionalističke strasti! Sve je počelo pošto je „pevač“ dobio veći broj štapića i tako otišao u duel za izbacivanje. Tako besan, skoro bez razloga napao je Marjana zbog loše obavljenog zadatka, nekoliko puta viknuvši:
- Marjane, ti si fukara!

Kasnije, kada se razjareni Jevrić povukao u odaje za sluge, političar je izneo svoje mišljenje o njemu:

Marjan: Da sam ja njemu u njegovoj zemlji rekao „Marš, fukaro“, mene ne da ne bi bilo na toj televiziji, ne bi me bilo nigde! Tog trenutka bih završio karijeru u tom rijalitiju. Ume on i da drpi, da opere usrane ruke u posudi i tako... Nemojte ga sada idealizovati. Dao sam mu cigare, a on meni „fukaro“! Sledeći put ću mu dati šamarčinu.

Jasmina Ana: Marjan je Ekremu dao kutiju cigara, iako ga je ovaj pet minuta pre toga nazvao fukarom.

Marjan: Rekao mi je „fukaro“ pet, šest puta. On bi, bre, nama na njegovom terenu jebao mater, sve bi nas porokao, niko ne bi jutro dočekao! Nemojte njega da potcenjujete, on je vrlo lukav. Nije on uopšte dobrica kao što vi mislite.

Iako pravila Farme zabranjuju razgovore o politici, biće da farmeri nisu baš skloni „pomirenju u regionu“!
(Izvor: Kurir)

Коментари