Marjan i Boki 13 se žestoko posvađali!

Boki 13 nije proveo ni sat na imanju u Lisoviću a već je uspeo da se posvađa sa Marjanom koji kaže da ne želi da bude sa transvestitima. Boki mu je poslao tabletu za smirenje, što je ovog još više naljutilo.

Marjan i Stefan su jedini farmeri koji se nisu želeli ni pozdraviti sa novim "cimerom" Bokijem jer "je njegov ulazak previše i iz protesta neće da jedu".

"Ja sa takvima nemam šta da radim. Nek radi šta hoće, ali nema šta da radi takav u mojoj blizini, nek ide u crkvu, zar ne vidi na šta liči. Ne interesuje me ko je i šta je", vikao je Marjan u čemu ga je podržao i Stefan.

S obzirom da Makedonac nikome ne želi da ostane dužan, po Nataliji je Marjanu poslo tabletu za smirenje - koja ne da nije delovala već je imala krajnji kontraefekat.

"Jel pederčino kome si ti poslao pilulu? Jesam li te zvao po imenu? Pič... jedna nemoj više da mi se obraćaš! Vidi na šta ličiš"

Međutim, Makedonac ne želi da ćuti: "Vi se meni obraćate. Ja ne znam ko se drao, samo sam čuo i poslao pilulu. Ružno je to što govorite jer vi mene ne poznajete."

"Ma nemoj da mi se obraćaš! Da li bi bilo u redu da ja ovde hodam sa krivim stojkom. A tu tabletu što si mi poslao u dupe ću ti gurnuti - štapom. To da zapamtiš. Ima života i posle Farme, zapamtićeš me! Nećeš biti samo plav gore, bićeš plav svugde - prikazo jedna", vikao je Marjan,a Boki je odgovorio da je "žut gore".

I dok je Jasmina pokušavala Marjanu da objasni ko je i šta je Boki, Marjan je i nju poslao u "pm".



Eva, Katarina, Jovana, Jasmina, Vendi... su oduševljene što je Boki došao jer je "kontraverzan i duhovit", dok Ekrem i ne zna šta je to "travestit", pa mu je Eva sve potanko objasnila.

"Ovaj čovek što je ušao se pretvara da je ženska. Pa se mnogi bune, onaj Marjan i Stefan. Ja ću na njega da gledao kao da je muško. Kaže za mene da sam lijep momak i smijali smo se i tako", rekao je Ekrem, koji se Aci kasnije poverio da ipak nije siguran da li je Boki muško ili žensko.

I dok je Ekrem bio u dilemi, Stefanu je sve jasno: "Jel moguće da me pitate šta mi smeta, pa smeta mi sve, smeta mi njegov izgled, pa dajte. Jel treba da ga merimo Boki i ja ili da se svi obučemo kao on? Ne želim bilo kakav kontakt sa njim."

Očito da je Boki uneo pravu pometnju na imanje, jer su se i Jovana i Jasmina Ana se žestoko posvađale, nisu birale reči, a i pretilo se...

Prava borba za 100.000 evra tek počinje!
(MONDO)

Коментари