Stefan novi gazda Farme, Katarina „pikirala“ Bakija

Prošlonedeljna gazdarica Vendi je farmerima pročitala pismo u nedelju veče izbačenog Borka, koji je svoj druga - repera Stefana proglasio za ovonedeljnog gazdu imanja.

Stefan je rekao da će se truditi da sve ispoštuje, ali da želi da se izvrši sve što se od njih i očekuje. Novi gazda je vipovcima samo površno podelio zaduženja, očekujući da im Zadruga saopšti zadatke.

Pevačica Katarina Živković vratila se u nedelju uveče na farmu, „namontirana“ od glave do pete, što je izazvalo opštu pometnju među VIP seljacima. Najveći šok doživeli su njeni udvarači Bane Janković i Baki Đogani, koji nisu krili oduševljenje što predmet svog obožavanja ponovo vide na imanju.

- Jao, Kaćo, vratila si se, ne mogu da verujem - vrištao je od sreće denser, koji je nekoliko minuta pre Kaćinog povratka muvao Irenu. - Veliki sam emotivac. Brate, meni se sviđa sve što hoda i nosi suknju. Dopada mi se Irena, bombica je. Katarina mi se i dalje sviđa, reći ću joj to. Kad si zatvoren moraš da nađeš nešto lepo da ti prođe vreme. Kaća me je zavodila, a sada sam prošao školu i gledam Irenu.

Baki ni ne sluti da se Kaća vratila na imanje, između ostalog, kako bi ga „saterala u ćošak“ i naterala da prizna da između njih dvoje nije bilo ništa više od „pipkanja za ruke“. Naime, denser se hvalio kako je palo „valjanje po senu“, posle čega je pevačica odlučila da presavije tabak i tuži ga za klevetu.

Коментари