Zorana i Peja opet sluge, Marjanu preti tužba

Političar na farmi izvređao makedonskog šoumena Bokija, koji je rekao da će se Marjanovim klevetama pozabaviti njegovi advokati, prenose "Novosti".

Novagazdarica Jelena Stožinić izabrala je u utorakza ovonedeljne sluge Zoranu Pavić i Zorana Pejića Peju, tandem iz štale koji je pre dve nedelje služio Vendi. Za razliku od pop pevačice, koja je rekla da će joj biti zadovoljstvo da služi mladu damu poput Jelene, Peja je tokom igre „istina ili izazov“ izrazio nezadovoljstvo povodom odlaska u štalu.

- Jelena, trebalo bi da te bude sramora. Bili smo prijatelji, jeli smo iz istog tanjira, a ti me urušavaš jer sam ti rekao da si nevaspitana – rekao je Peja.

Marjan Rističević iskoristio je igru „istina ili izazov“ kako bi po ko zna koji put osuo paljbu po Bokiju 13.

- Vama smeta smrad štale, a meni para nos zadah zla i đavola. Nema sapuna koji može taj smrad da spere. Jedini je koji će ujediniti navijače Zvezde, Partizana i Rada, ali protiv sebe. Mog vladiku Jovana uhapsili su u njegovom gradu zbog pripovedanja, a njega su nam poslali da nam truje omladinu – rekao je Marjan.

Makedonski šoumen reagovao je staloženo, objasnivši da svako ima pravo na seksualnu slobodu i način života kakav želi.

- Uvređen sam, jer nikada nisam ovom čoveku uputio ružnu reč. Nije mi problem da vas pogledam u oči i da vam kažem da sve od čeka ste bežali u životu – stići će vas. Ovo su klevete i uvrede na seksualnoj i nacionalnoj osnovi, kojima će se pozabaviti moji advokati – rekao je Boki 13.
(Novosti)

Коментари