Baki drugi finalista, Eva sluškinja

Mada je želeo da spoji krevete u štali za Kaću i Baneta, novi gazda sa suzama u očima dozvolio Evi da provede nedelju u štali kao sluškinja. Iznenađenje večeri - "Bokica 13" došao da se pozdravi sa "Makicom" i pošalje mu puno poljubaca

Rekao je da će mu posao imenovanja sluga najteže pasti i tako je i bilo – Bakija Eva molila da je izabere za sluškinju. Iako nije želeo da joj "učini" nakon duge rasprave se rasplakao i rekao joj “da”...kao i Banetu koji se sam prijavio za slugu

Dugo su farmeri nagađali da li će uopšte biti sluga pretposlednje nedelje rijalitija. Mislili su da Ognjen Amidžić neće ni doći na imanje, a čak i da dođe, biće to samo kako bi nekom od njih, iznenada rekao “goodbye Charlie”.

Ognjen je ipak došao i čestitao Bakiju ulazak u finale.

“Bio sam u kaznenim ustavama nisam imao nikakve privilegije, slično kao i ovde…tamo nisam imao privilegiju da izađem u grad, ali ovde sam dobio privilegiju da uđem u finale. Očekivao sam to i mislim da je super to što sam bio prvi sluga i poslednji gazda”, rekao je drugi finalista.

Što se tiče “zvaničnog dela večeri”, gazda nije ni stigao da kaže šta misli jer ga je “presekla” Eva.

“Ja se već drugu nedelju javljam da budem sluškinja, a Marijan nije hteo da mi izađe u susret. Bilo mi je najvažnije da se održim na Farmi, ali sad mi je važnije da vidim kako će mi ukućani dati štapiće, kao i da budem poslednja sluškinja na Farmi. Molim Vas Baki, dajte mi tu privilegiju”, rekla je Eva.

“Iz srca Vam govorim da ja ne mogu da Vas pustim…Ja to sebi nikada neću oprostiti. Mesec dana pre nego što sam ušao na Farmu moja baba, mama mogu slobodno da kažem, umrla je od iste bolesti koju Vi imate. Ja ne mogu to Vama da uradim. Vi ste sluškinja od kada ste došli”, pokušavao je Baki da urazumi Evu, ali uzalud.



“Molim Vas Baki, molim Vas…želim da vidim šta, recimo, Bane misli o ludoj babi”

I uspelo joj je. Poslednji ženski sluga je Eva.

Potom je ustao Bane… “Želim da se prijavim za slugu. Srećan sam što sam i stigao dovde. Bio sam autsajder i mislim da sam svoje limite i ciljeve dostigao”, rekao je Bane.

Baki je, sa suzama u očima još od rasprave sa Evom, tiho rekao “nisi sluga, ne možeš da budeš sluga…”, a onda ponovo popustio.

“Budi sluga”.

Tradicija nalaže da kada prođe taj mučni deo večeri, dođu gosti...ovog puta su to bili Boki 13, Jelena, Cobe...dok je iz ostave pevala Lepa Lukić! Žurka je počela!
(MONDO)

Коментари