Ekrem i Natalija pred izbacivanjem!

Ekrem Jevrić, koji je umalo diskvalifikovan zbog kršenja pravila da tokom dana nema spavanja, dobio je najviše štapića VIP seljaka. Iako je očekivala da će to biti ona, Vendi je dobila dva štapića manje od Ekrema. Ona je tokom uživo programa uspela da se posvađa sa Zoranom, tokom njenog obrazloženja zašto je Vesni dala štapić.

Najmanje glasova publike imala je Natalija Trik F/X, koja će ovu noć takođe provesti u izolaciji. Natalija je najavila da neće učiti, što je Ekrem podržao, pošto ni on ne želi da uči.

- Milo mi je što idem ja, a ne ona i tako. Neka je sa srećom - rekao je vidno neraspoloženi Ekrem.
Vendi kaže da se već bila spremila za izolaciju i da ju je iznenadilo saznanje da “nema mnogo neprijatelja”.
Uz šoljicu toplog čaja, Natalija je otvorila glasanje rekavši da je Ekrem njen favorit, ali da prema Vendi oseća veliku ljubav i štapić je dala Ekremu, a isto je uradio i Baki jer mu je “Gospoda” smuvao bivšu devojku, a to se ceni.
- Imao sam druga, prijatelja, čoveka sa kojim sam provodio većinu vremena, ali on je nestao zarad njegove velike ljubavi, emocija… Iako mislite da bi trebalo da mu se sada svetim, ja neću jer prijatelji i služe da su tu samo kada vam zatrebaju - rekao je Peja i štapić dao Vendi.
Zorana, kojoj Ekrem redovno vraća osmeh na lice, kaže da šta god on uradio ne može da glasa za njega, a još kada mu je protivnik “ova ovde”.
- Za njen rođendan smo svi bili iznad situacije, a bila sam joj i advokat i ušla u igru i bila fer. Međutim, kada je ona bila advokat meni dostigla je najviši nivo u lupetanju… Očito je da boluje od ćurkizma, ali ja ne nasedam na njene provokacije i više sa njom ne komuniciram - rekla je Zorana, dok je Vendi tvrdila da je tu došlo do zamene teza i da od “ćurkizma” ne boluje ona već Zorana.
Ova rasprava bi trajala ko zna do kada da ih Ognjen nije prekinuo – “glasanje za prvog duelistu je u toku”.
Evi je bilo teško da štapić da Ekremu jer smatra da su on i Vendi stvorili najlepše prijateljstvo na farmi, ali je on “kavaljer koji štiti svoju damu”. Jovana, iako je štapić dala Vendi ne želi, kaže, da joj vidi leđa, a Bane je glasao za Ekrema jer se boji da će ga Vendi “ubiti sa pričom”. LiMen je Ekremu oprostio što ga je stavio za slugu, a sa Vendi je u poslednje vreme u dobrim odnosima, pa je igrao brojalicu i Ekrem je imao manje sreće.
Kaća nije mogla da štapić da Vendi, kao ni Bata (nije ni Vendi glasala za njega) i Jasmina Ana…
- Meni je ova nedelja počela tako kako je počela. Otišao je Boki 13, ali se pojavio Boki 14. Bio sam i Hitler i gonič robova… Ekrema i nisam imao nameru da pošaljem u izolaciju i to mislim i sada iako moj glas ne odlučuje - rekao je Marjan i svoj štapić dao Vendi.
U nedelju će se Ekremu u duelu zanja suprotstaviti Natalija, koja već nekoliko dana priča da joj se ide kući…

Коментари