Eva Ras i Peja duelisti Farme

Pred farmerima je bio težak zadatak. Poslednji put davali su štapiće subotom uveče, a održali su svečane, ozbiljne i gorke govore glumici, čije je kukanje nad tretmanom na Farmi očigledno u poslednjoj nedelji prešlo granice njihovog strpljenja.

Limen je Evi dao štapić zbog “loše protumačenih dobronamernosti”, Bane kako bi mlađi i nepoznatiji dobili šansu za finale, a Ekrem je održao govor u čast oboje.
- Djece mi volim Baneta, dobar je, voleo sam ga, volim i voleću, ali da moram da biram između majke svoje i Eve, Evi bih dao parče hljeba! Ne daj Bože da njojzi dam štapić - rekao je Gospoda i Banetu uručio štapić.

Vendi je i pored nesporazuma sa Evom “oko Romea i Julije” njoj dala prednost, kao “veličini u profesiji i kuvanju”, i takođe Banetu dala štapić.
“Eva je na svojim malim leđima ponela teško breme. Od detinjstva mi je usađeno da poštujem starije, čak i kada nisu u pravu”, rekao je Peja. Bane, hvataj…
Zorana je podsetila na sve ružno što joj je Eva rekla ili uradila (“prijavila sam se da umesto nje budem sluga, a ona mi se zahvalila štapićem”), i dodala da je sve što glumica radi taktika.
“Voli da pobeđuje, ona je dramaturg i taktičar, učesnik i takmičar. Ne mrzim Vas, bili ste vredni i hrabri, ali sve što ste mi uradili ne razumem. Ne činim loše svojim neprijateljima, ali se ni ne saginjem.
Presudiće ljudi koji nas gledaju”, rekla je pevačica i dodala i da Bane ima taktiku, a da je to “ribolov, koji nije zabranjen na Farmi”.

Jovana se “teta Evi” zahvalila za doručak, šerbet i sve iz kuhinje, ali joj je održala i pridiku jer ne veruje da je ostali farmeri poštuju. Banetu je dala štapić jer smatra da će se Bane iz arene sigurno vratiti, a da to sa glumicom nije slučaj. I Katarina je objavila kako “respektuje gospođu Evu”, ali joj je ipak dala štapić zbog teških reči izrečenih u prošlosti.
“Problem je u Vama, nemate emociju i sve nas optužujete za ono što ustvari sami mislite – Vi ne možete da volite. Nemate više moje poštovanje”, rekla je Jasmina Ana.

“Gonič robova, SS vojnik, promašeni političar demagog” Marjan oprašta glumici sve, osim toga što mu je rekla da neće pobediti “genija dostojnog Tesle, Ekrema”.
“Poštujem starije, čak i kada se poseru po meni. Eto, moji roditelji nisu zaslužili ni ‘zdravo’ od mene, a poštujem ih iako nisu marili za mene. Bane, izvini”, završio je gazda Baki podelu štapića.
Eva je štapiće dobila od Limena, Bate, Zorane, Kaće, Jasmine i Marjana, dok su “poštovanje njenim godinama” iskazali, i Banetu dali štapić, Ekrem, Vendi, Peja, Jovana i Baki.
“Bez poštovanja sam ovde izdržala tri meseca kao sluškinja, vidi se da nisam omiljena, morala sam da uložim ogromnu energiju da bih izdržala. Poštujem sve njih, a oni ne poštuju moju starost niti moje tragedije. Na njihovom mestu, ne bih poslala bolesnu babu u izolaciju, a oni su mene glat poslali. Hvala vam svima”, nastavila je Eva priču koju “fura” već nedeljama, kao da ju je neko terao da uđe na Farmu.
Izvor: mondo

Коментари