Igbala: Vendi ću kose počupati!

Trpela je Igbala Jevrić puna tri meseca to što joj se Vesna Vukelić vatala sa mužem, trpela je njihova pijanstva, čak i to što je bio spreman da ima seks sa njom, ali to što je Vendi digla na Ekrema ruku i udarila ga Igbala nikako ne može oprosti, pise "Alo!"!

- Zar to da doživim od Ekrema, da ga tuđa žena tuče? To ne mogu nikako da oprostim! - u dahu je rekla Igbala Jevrić i osula paljbu po Vesni Vukelić Vendi.

- Taman sam mislila da je gotovo sa njihovim glupostima, ali, eto, vidite nije! Ta Vedi (Vendi) je mnogo bezobrazna! Moj Ekrem joj je sve dozvolio, pa čak i da ga krvnički udara. Ma da sam ja bila tamo na farmi, toj rospiji bi ja počupala sve kose - ljutito priča Jevrićeva supruga i dodaje:
- Jedva su me njegova braća i menadžer ubedili da je to šou, da to tako treba, i ja sam sve to progutala, velim, sad će kraj... Ali eto opet nekog belaja! Ona da na muškarca digne ruku? Kakva je to rospija? Moj Ekrem je dobar, nego ta Vedi je njega skroz pokvarila. Nije to prijateljstvo, ona njega samo koristi, a u to će se i Ekrem uveriti kad izađe. Sve će da vidi. Naši sinovi sve to skidaju, pa će mu pokazati kad dođe u Njujork. A njoj je bolje da se ne sretnemo, jer ću je sve za kosu vući zbog ovoga što je uradila - kaže gospođa Jevrić, kojoj je drago što je Boki 13 ispao.

- Neka je onaj debeli peder ispao. On i Vendi su Ekremu stalno davali piće i cigarete. Moj Ekrem ne sme da pije i da puši, ima zakrčenje vena, a oni su to stalno radili i pravili budalu od njega - kaže Igbala, a na naše pitanje da li misli da li će upravo njen suprug odneti pobedu, samo je kratko rekla.
- Biće onako kako je Alah rekao. Moj Ekrem je mnogima tamo služio za ismevanje, nek im služi na čast! On je poštenjačina i nije pokvaren, i to će narod da vidi…
(Izvor: Alo!)

Коментари