Natalija „Trik FX": Htela sam seks na „Farmi"

Moj muž je znao da ću praviti neke ludosti, pa sam mu rekla da se ne iznenadi čak i ako budem imala seks sa nekim! Pre nego što sam ušla u rijaliti, znala sam da Bane ima zadatak da me zavodi, pa sam ga pustila da se prima - rekla je Natalija u intervjuu za Press

Pevačica grupe „Trik FX" Natalija Stajić, koja je deset dana pre finala izbačena iz rijalitija „Farma", otkriva da je zavela manekena Baneta Jankovića zato što je, kako sama kaže, imao pik na nju pre ulaska na Pinkovo seosko imanje u Lisoviću.

Atraktivna pevačica u intervjuu za Press kaže da je svom suprugu Saniju pre ulaska u rijaliti poručila da bude na sve spreman, čak i na to da ima seks sa nekim od muškaraca.

- Moj muž je znao da ću praviti neke ludosti, pa sam mu i rekla da se ne iznenadi čak i ako budem imala seks sa nekim. Međutim, znam gde mi je granica. Iako nisam neka lepotica-zavodnica, verovatno posedujem neki seksepil koji zrači iz mene i koji se muškarcima dopao. U razgovoru sa muškim delom ekipe zaključila sam da se njima dopada moja spontanost i što nemam predrasude kada je u pitanju muško-ženski odnos.

Na početku rijalitija si se klela da svog supruga voliš najviše na svetu, a onda smo imali prilike da te vidimo u Banetovom zagrljaju. Kako to objašnjavaš?

- Pre nego što sam ušla u rijaliti, dobila sam informaciju da Bane ima pik na mene i da je njegov zadatak da me zavodi. Onda sam ga pustila da se primi, međutim, to je izgledalo kao da se muvamo. On me ne zanima u životu, a Sani zna da sam spremna na sve, jer u rijalitiju sigurno neću piti kafu, zato što narod želi intrige. Godinama sam se trudila na lep način da dobijem naslovne strane i nisam uspela, kada mi je muž objasnio kako se dolazi do vrha, malo sam se poslužila prečicom.

Kako komentarišeš glasine da je Bane gej?
- Mnogo se na imanju pričalo o njegovim seksualnim sklonostima, ali nisam stekla utisak da ga zanimaju muškarci. Međutim, kada je ušao Boki 13, Bane se uznemirio. On vuče repove zbog svoje seksualne sklonosti od trenutka kada se zarad potrebe snimanja jednog muzičkog spota poljubio sa muškarcem. Inače, sve vreme se igra sa Kaćom koja se u njega nenormalno zaljubila, dok u spoljnom svetu ima devojku koju jedva čeka da vidi.

Za vreme tvog prisnog odnosa sa Banetom, u javnosti su se pojavile fotografije tvog supruga kako se intimizira sa nekom devojkom. Da li si mu zamerila zbog toga?
- Iako je bilo tu nekih riba, ništa mi to nije strašno. Razmišljala sam da li me je Sani prevario, ali mi smo 17 godina zajedno i premostili bismo mi to. Ipak, kada smo preksinoć prvi put nakon tri meseca ostali sami bilo je svašta, a osećaj da pripadaš čoveku koga voliš najviše na svetu je neverovatan.

Da li si ti kao ostale farmerke masturbirala, pošto kažeš da nisi imala seks?
- I da sam masturbirala sigurno to ne bih radila pred kamerama. Bilo mi je neprijatno kada nas je Zorana napala što smo je videle kako masturbira. Bilo mi je krivo što sam tu informaciju razglasila, ali ona sebi nije smela da dozvoli da to gleda pet miliona ljudi.

O Jasmini Ani, Zorani, Evi Ras i Katarini nemaš pozitivno mišljenje?
- Zorana stalno drži predavanja i samo hoće da bude po njenom. Eva me je u početku jako nervirala, ali kada sam saznala da boluje od bolesti od koje je moja majka preminula, gledala sam da joj olakšam. Katarina je jako aljkava, dok je Jasmina Ana priča za sebe.

Koliko ima istine u tome da si na imanje ušla zbog toga što ste ti i Sani jedva preživljavali?
- To mi je smešno. Nas dvoje radimo već deset godina i imali smo malu pauzu između petog i šestog albuma, dok su nam tezge non-stop zakazane, čak i Nova godina u kojoj ćemo nastupiti sa Ekremom.
(Izvor: Press)

Коментари