Vendi i Ekrem: Rvanje ili seks?

Iako tvrdi da svoju ženu Igbalu voli najviše na svetu, i da je sa "Vendijem" samo drug, Ekrem Jevrić ne prestaje da spopada zvezdu srpskih šatora, koja ga sve vreme vabi i mami.

U petak uveče, Zadruga je odlučila da počasti Ekrema i Vendi, odnosno Hektora i Rebeku iz serije "Zabranjena ljubav", organizujući im intimnu večeru u gazdinskoj kući.

Ekrem i Vendi su se gostili, a onda prešli i na konkretno. Najpre je Vendi tražila od Ekrema da se skine, što je on i učinio, a kada ga je odmerila rekla mu je da je mnogo mršav.

Potom je Ekrem otišao u krevet, a Vendi je od njega tražila da skine gaće!





"Bio si sa toliko žena, a nećeš da skineš gaće", rekla mu je Vendi na Ekremovo silno odbijanje. Dok su ležali razmenjivali su nežnosti:

"Lutko moja lepa", rekao joj je Ekrem. Vendi mu je uzvratila: "O, Bože, Ekreme što si ti jedan nežan čovek".

Ekrem nije ni slutio da se ispod kreveta sakrio Baki, koji je potom napravio lažnu ljubomornu scenu.

"Je l' vidiš šta si mi uradio? Sram te bilo! Jesi li mi drug? Vidiš šta mi radiš, to mi je bivša devojka! Jesam li ti rekao da to ne radiš! Upropastio si mi vezu!", urlao je Baki na Ekrema.

Ekrem se branio da "ništa nisu uradili", a Vendi je Bakija "smirivala" rečima: "Baki, pa mi smo drugovi".

Kada su se "strasti smirile", Ekrem i Vendi su nastavili razgovor, a Vendi mu je rekla da je trebalo da pirzna da ima "mali k****".

"Meni je dobar k****, a ti ako tražiš veliki, ja ne mogu da ti dam ono što nemam", odgovorio joj je Ekrem.
(MONDO)

Коментари