Vendi ispala sa Farme

Treće finalne večeri iz takmičenja ispali Bata Zdravković i Vendi. U superfinalu Jovana, Marijan, Katarina, Ekrem, Zorana i Bane.

Do superfinala je ostalo manje od 24 časa, a u njemu neće biti LiMena, Jasmine Ane, Bakija, Peje Bate i Vendi koji su od publike koja je "živela" sa njima tri i po meseca dobila jedno veliko "ne" kada je premija od 100.000 evra u pitanju.

Prvi se od nagrade oprostio Bata. "Ja sam ovde bio kakav sam i u spoljnom svetu. Hvala svima što su me prihvatili takvog kakav jesam", kratko je rekao pevač, a onda napustio Lisović i takmičenje.

Ubrzo je zakukao još jedan finalista - ne Vendi koja je osvojila 6,03 odsto glasova publike i postala sledeći finalista koji se oprašta od takmičenja, već Ekrem...

"Više bih voleo ja da izlazim nego ti...pravili smo šouove"... na šta je Vendi kratko rekla "iznenađena sam, ali nisam potrešena".

Bata, farmer koji je tokom boravka na najpoznatijem seoskom imanju u Srbiji imao tek nekoliko incidenata – šutnuo je kofu Marijanu iz ruke, drao se na LiMena tokom "zidanja Skadra", objasnio Katarini nekoliko "činjenica o higijeni" i bio, u neku ruku, optužen za navodnu vezu sa Jovanom od strane Jasmine Ane, nakon izlaska rekao da se "nije svađao, ali da se neće čuti baš sa svim farmerima..."

"Kajem se samo zbog svađe sa Kaćom - trebalo je da kažem da je neuredna, ne prljava...", rekao je Bata, a onda dodao da je mislio da ostaje u superfinalu. "Nisam mislio da ću baš biti prvi, ali drugi ili treći sigurno""

Vredna novčana nagrada će uskoro otići u ruke jednog od šest superfinalista. Ekrem misli da su to Marijan ili Zorana…šta vi mislite?

Коментари

vesko каже…
grota bi bilo da zorana ili jovana ne pobede.ovih retarda ima koliko hoces