Vendi tukla Ekrema, Rističević polio Vukelićevu kofom vode!

Pošto je u subotu uveče na sopstvenoj koži osetio kako izgleda kada te Vendi prebije, pevač Ekrem Jevrić sigurno nikada više neće ni pokušati da je iznervira!

Njega je, dok su sedeli za stolom, Vukelićeva tako jako napala i uputila mu nekoliko direktnih udaraca pesnicom u glavu sa tolikom snagom da je malo falilo da padne sa stolice.



Dok su ostali farmeri koji su se zatekli u blizini u šoku posmatrali kako ga Vesna odvaljuje od batina, Jevrić se nije branio, čak mu je na licu igrao blagi osmeh, ali ne zato što je mazohista, već zbog toga što je znao da je sam isprovocirao tu situaciju.
Naime, samo nekoliko minuta pre nego što će popiti batine, Ekrem je pričao sa svojom farmerskom ljubavi kako bi se ponašali kada bi u „Areni“ bili prinuđeni da se bore u „viteškim igrama“.

- Šta misliš, ko bi od nas dvoje bio bolji kada bi se našli u duelu u „Areni“? - pitala ga je Vendi na šta je Jevrić počeo da se hvali.
- Ja sam jak muškarac i ti ne bi mogla da mi pariraš!
Kada je ovo čula, Vukelićeva je skočila kao oparena, uhvatila Jevrića za jednu ruku, spustila mu odbranu, a desnicom počela krvnički da ga bije po glavi. Zanevši se u demonstraciju svoje snage nije ni obraćala pažnju kojom snagom ga udara sve dok nije i sama shvatila da je preterala.
I mada bi mnogi pomislili da će se nakon ovog događaja „golupčići“ posvađati i razići, to se nije dogodilo jer Ekrem njen postupak nije shvatio kao napad, već ju je sa osmehom gledao.
Ljubav je to!


Rističević polio Vukelićevu kofom vode!
Da Miloš Bojanić ne bude više jedini na listi onih koji su „popili“ kofu vode po glavi, postarao se političar Marijan Rističević, koji je juče polio Vesnu Vukelić kofom od 10 litara vode u trenutku kada je u štali mazila jaganjce i time naterao pevačicu da prvi put javno zaplače.
- Jajara jedna! On je psihički bolesnik! Nemoćan je toliko da ne zna da se odbrani i uđe sa mnom u razgovor, već je morao na ovoj hladnoći da me poliva vodom! Cela sam mokra - pričala je Vukelićeva i otišla napolje kako bi ekipa odradila intervju sa njom i Rističevićem, ali se ubrzo vratila u suzama.
- Ne mogu više da stojim pored njega, morala sam da napustim intervju! Kaže da me polio jer sam pušila u štali, a ja ni cigare nisam ponela sa sobom! U rukama je držao pikavac i unosio mi ga u facu! Miš jedan ozlojeđeni! On je rođen da muči žene! Ja znam da plivanje vodom nije kažnjivo, ali pokazuje koliki je on smrad! Šta, bre, on hoće da kaže?! Da sam ja htela bilo kako da ugrozim životinje i cigarom zapalim štalu, a otišla sam da ih pomazim?! Kreten jedan! Ja znam da on sve ovo radi jer mu je krivo što me farmeri nisu poslali u izolaciju - jecala je Vendi, dok je Eva Ras ubeđivala da je Marijan sve to smislio pre nekoliko dana jer je naglas pričao kako mu smeta što sluge puše u izolaciji.
- On je pre nekoliko dana već smislio da sve ovo uradi i polije vas kofom vode! Pričao je kako ćete zapaliti štalu sa cigaretama! Ja mislim da je on sada povređen što sam ja našla flašu alkohola i sklonila je, a verovatno je krišom pio! - pričala je glumica.
(Alo!)

Коментари